Σούπερ μάρκετ: Η κόντρα τιμών Lidl - ΑΒ Βασιλόπουλου πάει σε δεύτερο γύρο
Με τον δικό της τρόπο σήκωσε το γάντι και απάντησε, στα όρια του «τρολαρίσματος», η AB Βασιλόπουλος στη καμπάνια Lidl για το ποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ είναι φθηνότερη.
Δεν πέρασαν παρά μερικές ώρες από τη σύγκριση τιμών που έκανε η Lidl Hellas στο τελευταίο της φυλλάδια και η πρώτη απάντηση στην «μάχη» των σούπερ μάρκετ ήρθε από την πλευρά της ΑΒ Βασιλόπουλος (σ.σ. η άλλη αλυσίδα που συμπεριλαμβάνονταν στη σύγκριση τιμών προϊόντων private label ήταν η Σκλαβενίτης).
Με μία ανάρτηση της χθες το απόγευμα στον λογαριασμό της στο facebook η ΑΒ Βασιλόπουλος, έδωσε συνέχεια στο θέμα που ανέδειξε προχθές πρώτο το flash.gr, «τρολάροντας» τον ανταγωνιστή της για τα ψώνια που πραγματοποίησε στο κατάστημα της προχωρώντας στην έκδοση κάρτας μέλους στο όνομα της Lidl Hellas. Συγκεκριμένα η ανάρτηση αναφέρει:
Αγαπητή Lidl Hellas,
Είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή το καλάθι σου θα ήταν ακόμη πιο οικονομικό!
Γι' αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του AB Plus. Για να εξαργυρώνεις και εσύ 6ευρες επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες μας καθημερινά!
Καλώς ήρθες και καλά ψώνια!
ΑΒ Βασιλόπουλος
Τι είχε προηγηθεί
Όπως ήδη είχε γράψει από την Τρίτη το flash.gr, η lidl σε μία κίνηση η οποία δεν είναι συνηθισμένη στην ελληνική αγορά, στο νέο εβδομαδιαίο φυλλάδιο που κυκλοφορεί, παραθέτει το αποτέλεσμα τιμοληψίας που έγινε στα τρία σούπερ μάρκετ την περίοδο μεταξύ 14 και 18 Μαΐου σε καταστήματα τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με την τιμοληψία της Lidl, στα 14 private label προϊόντα που έχει επιλέξει, οι τιμές της είναι κατά 11,7% φθηνότερες από το «Σούπερ Μάρκετ Α» δηλαδή την «ΑΒ Βασιλόπουλος» και κατά 16,2% από το «Σούπερ Μάρκετ Β» δηλαδή τον Σκλαβενίτη. Για τον τρόπο σύγκρισης των τιμών υπάρχουν αρκετές ενστάσεις.
Η δεύτερη ευχαριστία
Για την ιστορία να πούμε ότι είναι η δεύτερη φορά που η ΑΒ Βασιλόπουλος ευχαριστεί την Lidl Hellas μέσω κοινωνικών δικτύων. Πριν από τέσσερα χρόνια ακριβώς, τον Ιούνιο του 2020, οι δύο εταιρείες είχαν "ξανασυναντηθεί" σε εντελώς όμως διαφορετικές συνθήκες. Αφορμή τότε ήταν μία ανάρτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, για την ημέρα της Γιορτής του Πατέρα η οποία είχε μπει στο στόχαστρο του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή και γνωστού για τις ομοφοβικές του απόψεις, Βασίλη Τσιάρτα.
Η Lidl Hellas τότε, σε μία πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα κίνηση, αναδημοσίευσε στον λογαριασμό της στο facebook την ανάρτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, σχολιάζοντας ότι "στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο είμαστε όλοι μαζί". Με την σειρά της η ΑΒ Βασιλόπουλος την είχε ευχαριστήσει αναφέροντας ότι "μόνο όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε την διαφορά.