Αυτό το σούπερ μάρκετ θέλει να έχει δίπλα στο σπίτι του 1 στους 2 Έλληνες
Μακράν η πιο αγαπημένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ για τα ψώνια των Ελλήνων αποδεικνύεται ο Σκλαβενίτης σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας. Συγκεκριμένα σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε χθες κατά την διάρκεια του συνεδρίου Food Retail Conference σχεδόν ένας στους δύο Έλληνες (48%) εάν είχε την δυνατότητα να επιλέξει πιο σούπερ μάρκετ θα είναι κοντά στο σπίτι του, αυτό θα ήταν της αλυσίδας Σκλαβενίτης. Σε πολύ μεγάλη απόσταση ακολουθούν τα Lidl (17%) και ακόμη πιο κάτω η ΑΒ Βασιλόπουλος (10%).
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα και συμμετείχαν 1200 άτομα από όλη την Ελλάδα ο Σκλαβενίτης καταλαμβάνει την πρώτη θέση στις επτά από τις 13 μεταβλητές καθώς οι καταναλωτές θεωρούν ότι έχει καλή σχέση ποιότητας τιμής, φιλικό προσωπικό, γρήγορη εξυπηρέτηση, ότι βρίσκουν εύκολα αυτό που ψάχνουν και ότι έχει ωραία ατμόσφαιρα.
Σε ποιο σούπερ μάρκετ θα δούλευαν οι περισσότεροι Έλληνες
Ο Σκλαβενίτης σκοράρει ακόμη ψηλότερα στο υποθετικό ερώτημα της επιλογής εργασίας σε κάποια από τις μεγάλες αλυσίδες. Εκεί οι ερωτώμενοι σε ποσοστό 67% θα επέλεγαν τον Σκλαβενίτη με τον ανταγωνισμό να ακολουθεί με μονοψήφια ποσοστά. Συγκεκριμένα ΑΒ Βασιλόπουλος και Lidl ακολουθούν με 8%, ο Μασούτης με 5% και τα My Market με 2%.
Η Lidl η οποία σκοράρει πολύ χαμηλά ως προς το φιλικό προσωπικό (8%) καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε ότι αφορά τις προσφορές (74%) ενώ έχει καταφέρει να περάσει στην συνείδηση των καταναλωτών (38%) ως την αλυσίδα που έχει πολύ οικονομικά προϊόντα.
Σε ότι αφορά τη ΑΒ Βασιλόπουλος οι καταναλωτές απάντησαν πως έχει πολύ καλό πρόγραμμα ανταπόδοσης. Συγκεκριμένα η αλυσίδα έχει το υψηλότερο σκορ (ποσοστό 55%) αλλά έχει υποχωρήσει σε σχέση με το 2021.Επιπλέον οι καταναλωτές αναφέρουν ότι έχει ποιότητα στα προϊόντα του (41%) αλλά υστερεί σημαντικά στη σχέση ποιότητας (18%).
Ποιος ευθύνεται για την ακρίβεια
Με βάση τις απαντήσεις των καταναλωτών ευθύνη για την ακρίβεια κατά 52% έχει η Πολιτεία, κατά 39% οι προμηθευτές, κατά 38% τα σούπερ μάρκετ και κατά 37% το γενικότερο κλίμα. Όσο πέφτουν τα εισοδήματα τόσο περισσότερο οι καταναλωτές πιστεύουν ότι υπαίτιοι της ακρίβειας είναι οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών συμφωνούν απόλυτα (44%) και συμφωνούν (30%) πιστεύει ότι τα σούπερ μάρκετ αισχροκερδούν. Την πρώτη θέση με βάση τις απαντήσεις των καταναλωτών καταλαμβάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος με ποσοστό 65%, ακολουθεί η Μασούτης με 27% και η Lidl με 20%. Στην 4η θέση βρίσκεται o Σκλαβενίτης με 11% και στην τελευταία το MyMarket με 10%.