Zara: Συγγνώμη μετά τις αντιδράσεις για την καμπάνια που «θύμισε» Γάζα
Συγγνώμη ζήτησε η εταιρεία Zara μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε διαφημιστική της καμπάνια, καθώς αμφιλεγόμενες εικόνες θύμισαν στους χρήστες του Διαδικτύου τις φρικαλεότητες που σημειώνονται στη Λωρίδα της Γάζας.
Ειδικότερα, όπως σημειώνεται σε ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό των Zara, η εταιρεία εκφράζει τη λύπη της «για την παρανόηση που δημιούργησε η διαφημιστική εκστρατεία» με τις ακρωτηριασμένες κούκλες και τα αγάλματα τυλιγμένα στα λευκά, εικόνες που προκάλεσαν την οργή από πολλούς φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές.
«Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες αυτές, που τώρα απομακρύνθηκαν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέση με τις προθέσεις της δημιουργίας τους», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο μήνυμα που αναρτήθηκε στον λογαριασμό της Zara στο Instagram.
Χιλιάδες σχόλια αναρτήθηκαν στον λογαριασμό αυτόν σχετικά με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, ενώ πολλά συνοδεύονταν από παλαιστινιακές σημαίες, την ώρα που το #BoycottZara έγινε trend στο Twitter.
«Η Zara λυπάται για την παρανόηση, εκφράζουμε και πάλι τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους», αναφέρεται στο μήνυμα της εταιρείας που διευκρινίζει ότι η καμπάνια άντλησε έμπνευση από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων. Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ατελιέ με σκάλες, υλικά συσκευασίας, κιβώτια και γερανούς και εργάτες με στολές εργασίας.
Την ίδια ώρα, όσοι αντέδρασαν είδαν στις φωτογραφίες της διαφημιστικής καμπάνιας εικόνες που παρέπεμπαν σε όσα τραγικά εξακολουθούν να συμβαίνουν στη Γάζα.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι αναρτήσεις της εταιρείας στο Instagram που παρουσίαζαν την εκστρατεία αφαιρέθηκαν.