Zara: Σάλος στο Twitter με καμπάνια που «θυμίζει» Γάζα - «Καταιγίδα» αντιδράσεων
Σάλος έχει ξεσπάσει στον κόσμο των social media και κυρίως στο X ( πρώην twitter) με την καμπάνια του Zara, εξαιτίας των αμφιλεγόμενων εικόνων που παραπέμπουν στον πόλεμο του Ισραήλ .
Με τίτλο «The Jacket», η εταιρεία αναφέρεται στο σχέδιο μόδας και την εκ νέου εφεύρεσή του, χρησιμοποιώντας στη φωτογράφιση …σώματα τυλιγμένα σε λευκό ύφασμα, με τρόπο που προσιδιάζει στην παραδοσιακή μουσουλμανική «ενδυμασία» ταφής, καθώς και κατεστραμμένα αγάλματα, πέτρες και θραύσματα.
Μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε, η φωτογραφία «κατέβηκε» από τον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram, ωστόσο η «ενοχλητική» φωτογραφία με την κούκλα και το συνοδευόμενο hashtag #BoycottZara έχει γίνει ήδη trend.
Trend το οποίο φαίνεται να έχει διχάσει τους χρήστες της πλατφόρμας χωρίζοντας τους στην πραγματικότητα σε δύο «στρατόπεδα».
Από την μια πλευρά είναι εκείνοι που καλούν τον κόσμο σε «μποϊκοτάζ», χαρακτηρίζοντας την συγκεκριμένη καμπάνια ανήθικη, ντροπιαστική και άκρως αποκρουστική και από την άλλη εκείνοι που δεν «διαβάζουν» πίσω από την εν λόγω φωτογραφία κάποιο κρυφό ή προσβλητικό υπονοούμενο.
«Νομίζετε ότι 20.000 άνθρωποι σκοτώνονται και είναι φυσιολογικό να χρησιμοποιείτε το θάνατό τους ως μέθοδο μάρκετινγκ; Μην βγείτε και πείτε ότι δεν το θέλατε… αηδιαστικό», αναφέρουν μερικοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Με άλλους να απαντούν «Από πού το καταλάβατε αυτό; Εμένα περισσότερο για αμπαλάζ κούκλας μου κάνει. Καμία σχέση με πόλεμο πάντως!», «Όποιος πάει να δει όλες τις φωτογραφίες θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για αγάλματα και κούκλες μόδας αμπαλαρισμενες. Καμία σχέση με γενοκτονία, καμία σχέση με Γάζα» .
Μάλιστα πολλοί σημειώνουν ότι αυτός ο σάλος έχει ωφελήσει κατά κάποιον τρόπο την εταιρεία, στο πλαίσιο της επιδιωκόμενής διαφήμισης «Τους έχει κάνει την καλύτερη διαφήμιση. Μπαίνουν όλοι να δουν τα ρουχαλάκια και αντιλαμβάνονται άμεσα το κονσεπτ»,σημειώνουν.