WRC: Δείτε πώς ήταν οι αγώνες ράλλυ του Group B
Περιμένοντας το Ράλλυ Μόντε Κάρλο του 2024 ας πάμε 37 χρόνια πίσω. Οι μεγαλύτεροι ζήστε ξανά και οι μικρότεροι δείτε πως ήταν οι αγώνες WRC του Group B παρακολουθώντας τον αγώνα του Μόντε Κάρλο για το 1986.
Η δεκαετία του ογδόντα ήταν μια ιδιαίτερη εποχή. Ο Κύβος του Ρούμπικ ήταν νέος, ο Τιτανικός ανακαλύφθηκε και τα μονοθέσια της Formula 1 χρησιμοποιούσαν turbo κινητήρες που θα μπορούσαν να αποδώσουν πάνω από 1.300 ίππους στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Η δεκαετία του ογδόντα ήταν επίσης η χρυσή εποχή των ράλλυ, όταν τα αυτοκίνητα της Ομάδας Β, με την εξωφρενικά μεγάλη ιπποδύναμη κυριαρχούσαν στις Ειδικές Διαδρομές σε όλη την Ευρώπη.
Απολαύστε το ράλλυ Μόντε Κάρλο στο YouTube από το κανάλι «Passats de Canto», που ψηφιοποίησε της original κασέτες από το TELESPORT. Από την οθόνη σας περνούν εμβληματικά αυτοκίνητα όπως το Audi Quattro S1, το 206 T16 της Peugeot, η Lancia Delta S4, αλλά και ερασιτεχνικές συμμετοχές με Alfa Romeo 33, Lancia Y Turbo, Citroen Visa 1000 Pistes, Toyota Corolla AE86 και πολλά άλλα, που αγωνίστηκαν στους χιονισμένους ορεινούς δρόμους της νότιας Γαλλίας.
Εκτός από όλη τη δράση στο δρόμο από τα αυτοκίνητα, βλέπουμε συνεντεύξεις στην ιταλική γλώσσα με οδηγούς, μηχανικούς και διευθυντές ομάδων. Παρακολουθούμε επίσης τα service σε αυτοκίνητα (τότε γίνονταν στο δρόμο και όχι σε service park αλλά και τους ανεφοδιασμούς και τις αλλαγές ελαστικών.
Αυτή η διοργάνωση ήταν το τελευταίο Ράλλυ Μόντε Κάρλο για το Group B. Πολλοί θάνατοι θεατών και οδηγών από εξόδους αυτοκινήτων θα καταλήξουν στο ράλλυ Tour de Corse (ο Γύρος της Κορσικής) αργότερα εκείνη τη σεζόν, όπου οι Henri Toivonen (οδηγός) και ο Sergio Cresto (συνοδηγός) σκοτώθηκαν όταν η Delta S4, με την οποία αγωνίζονταν έφυγε από το δρόμο. Λίγες ώρες μετά το ατύχημα, ο πρόεδρος της FISA, Jean-Marie Balestre, απαγόρευσε τα αυτοκίνητα του Group B από τους αγώνες για το 1987, σηματοδοτώντας το τέλος της πιο επικής εποχής των αγώνων ράλλυ.