Σκλαβενίτης: Πειραματικό hub έκπληξη σε συνεργασία με efood
Εδώ και λίγες ημέρες λειτουργεί σε πειραματικό επίπεδο στην λεωφόρο Μεσογείων το νέο hub των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης με διανομή από το efood.
Μπορεί ο Σκλαβενίτης να θεωρείται από τα πλέον συντηρητικά Σούπερ Μάρκετ σε ότι αφορά τις αλλαγές και τις νέες τεχνολογίες όμως στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αποδείξει ότι αντιλαμβάνεται τις εξελίξεις. Αν και από τους μεγάλους παίκτες ήταν αυτός που εισήλθε με μεγάλη καθυστέρηση κατάφερε την τελευταία πενταετία να πραγματοποιήσει άλματα και πλέον φιγουράρει στις πρώτες θέσεις και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το πειραματικό hub της Μεσογείων
Η πλέον πρόσφατη κίνηση, που μετράει μερικές μόνο ημέρες, είναι η δημιουργία ενός hub σε κεντρικό σημείο της πόλης το οποίο χαρακτηρίζεται από κύκλους κοντά στην διοίκηση ως πειραματικό. Πρόκειται για το κέντρο διανομής της λεωφόρου Μεσογείων, κοντά στην συμβολή με την Κατεχάκη, όπου για πρώτη φορά δοκιμάζεται η συνεργασία με τo efood σε επίπεδο διανομής μέσα από hub του ομίλου.
Συγκεκριμένα ο Σκλαβενίτης δημιούργησε ένα dark store με 2.500 διαφορετικά προϊόντα – όσα δηλαδή συμπεριλαμβάνονται στην πλατφόρμα παραγγελίας μέσω efood – και την συγκέντρωση των προϊόντων και την διανομή την αναλαμβάνει το efood. Όπως προαναφέρθηκε πρόκειται για ένα πειραματικό μοντέλο που μία πιθανή επιτυχία του να οδηγήσει σε επέκταση της συνεργασίας σε περιοχές που θέλει να έχει καλύτερη και ταχύτερη κάλυψη η Σκλαβενίτης. Σε επικοινωνία που είχε το flash.gr και με τις δύο πλευρές, αρνήθηκαν να σχολιάσουν περαιτέρω την συνεργασία τους σημειώνοντας ότι βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο στο συγκεκριμένο επίπεδο.
Τα προηγούμενα βήματα
Να υπενθυμίσουμε ότι πρώτη συνεργασία μεταξύ Σκλαβενίτη και efood υλοποιήθηκε την άνοιξη του 2020 – και εκεί ξεκίνησε πειραματικά από το Περιστέρι – όπου οι καταναλωτές είχαν την δυνατότητα να κάνουν ηλεκτρονικές παραγγελίες για την Σκλαβενίτης μέσα από την πλατφόρμα της efood με τις παραγγελίες να εξυπηρετούνται στον μεγαλύτερο βαθμό από οχήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Υπενθυμίζεται ότι η κίνηση αυτή συνέπεσε με τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία και προηγήθηκε του ηλεκτρονικού καταστήματος της Σκλαβενίτης.
Το δεύτερο σημαντικό βήμα στην συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρείες έλαβε χώρα πριν από έναν περίπου χρόνο καθώς τον Σεπτέμβριο του 2023 ξεκίνησε η υπηρεσία «Σκλαβενίτης Express» (σ.σ. και εδώ είχε προηγηθεί πειραματική περίοδος στην περιοχή της Παλλήνης) όπου οι παραδόσεις από καταστήματα της Σκλαβενίτης πραγματοποιούνται το αργότερο εντός ώρας από delivery της efood.
Η επιτυχία του πειράματος του hub της Μεσογείων έχει στόχο να συμβάλει στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των γύρω περιοχών – οι παραδόσεις θα γίνονται σε λιγότερο από μία ώρα - με ταυτόχρονη αποφόρτιση των καταστημάτων των κοντινών συνοικιών. Θεωρητικά το μοντέλο είναι βιώσιμο καθώς υπάρχει χρέωση που ξεκινάει από 2 ευρώ και ελάχιστη παραγγελία των 30 ευρώ. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι οι τιμές των προϊόντων και οι προσφορές είναι ίδιες με αυτές στα φυσικά καταστήματα της Σκλαβενίτης.