Σκλαβενίτης - ΑΒ Βασιλόπουλος: Άγρια κόντρα και «κλεφτοπόλεμος» στις προσφορές
Το «τόσο φθηνά όσο πουθενά» που θέλει να τηρήσει o Σκλαβενίτης έχει οδηγήσει τους ανταγωνιστές του και πολύ περισσότερο την ΑΒ Βασιλόπουλος να καταφεύγει σε τακτικές «κλεφτοπόλεμου» για να προσελκύσει πελάτες με τις προσφορές του.
Στον κόσμο των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αν και όλοι ξορκίζουν τις προσφορές και «επιμένουν» ότι αυτές πρέπει να περιοριστούν και να εισέλθουμε σε σταθερά χαμηλότερες τιμές, ο ανταγωνισμός σε αυτό τον τομέα δείχνει ότι οι προσφορές δύσκολα θα φύγουν από την ζωή Ελλήνων καταναλωτών.
Η αλλαγή πολιτικής της ΑΒ Βασιλόπουλος με την ένταση της παροχής 3εύρων και 6εύρων επιταγών σε προϊόντικές κατηγορίες, κυρίως τον τελευταίο χρόνο, ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης η οποία πιθανότατα θέλει να αποδείξει ότι το «τόσο φθηνά όσο πουθενά» δεν είναι απλά ένα μότο για να συνοδεύει την επωνυμία της αλλά η αρχή της που υπερασπίζεται με κάθε τρόπο.
Οι πλέον παρατηρητικοί κυνηγοί προσφορών αντιλήφθηκαν το τελευταίο διάστημα ότι με την ανακοίνωση των φυλλαδίων από την ΑΒ Βασιλόπουλος που ενεργοποιούσε κάθε Πέμπτη τις νέες 3εύρες και 6εύρες επιταγές, η Σκλαβενίτης προχωρούσε σε αντίστοιχες ή ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις των τιμών «καίγοντας» ουσιαστικά την προσφορά του βασικού της ανταγωνιστή και μάλιστα μερικές μέρες νωρίτερα καθώς οι προσφορές του ηγέτη της αγοράς ενεργοποιούνταν λίγο μετά την έκδοση του φυλλαδίου της ΑΒ και όχι από την Πέμπτη. Συγκεκριμένα πήγε τον ανταγωνισμό ένα επίπεδο παραπάνω καθώς έως τότε οι προσφορές ήταν κατά ένα τρόπο κυλιόμενες από αλυσίδες σε αλυσίδα και σπάνια είχαν τις ίδιες προσφορές μεταξύ τους.
Το πρώτο ανάχωμα από την ΑΒ Βασιλόπουλος
Σε μία προσπάθεια να γίνουν τα φυλλάδια της «όπλο» στα χέρια του ανταγωνιστή η ΑΒ Βασιλόπουλος πλέον τα δημοσιοποιεί το αργότερο δυνατόν, ακόμη και το πρωί της Πέμπτης ενώ υπάρχει και η υποσημείωση «σε περίπτωση διαφοροποίησης από το εκτυπωμένο έντυπο, ισχύουν οι τιμές, οι προσφορές και οι περιγραφές των προϊόντων, όπως απεικονίζονται στο ηλεκτρονικό έντυπο».
Με αυτή την διευκρίνηση η ΑΒ Βασιλόπουλος πέρα από τυπογραφικά και εικαστικά λάθη επιδιώκει να διορθώσει και τιμές οι οποίες δεν είναι τόσο ανταγωνιστικές ή να απαντήσει σε προσφορές που έχουν ενεργοποιήσει άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Ο «κλεφτοπόλεμος» με τις 12εύρες
Στον ακήρυχτο πόλεμο των προσφορών η ΑΒ Βασιλόπουλος αποφάσισε να απαντήσει για πρώτη φορά πριν από λίγες ημέρες με την δική της «ατομική βόμβα». Διπλασίασε την τελευταία στιγμή και χωρίς προειδοποίηση το ποσό που πρόσφερε σε 6ευρες επιταγές στις κατηγορίες των απορρυπαντικών και των κατεψυγμένων. Κοινώς για αγορές προϊόντων 20 ευρώ η επιστροφή ήταν 12 ευρώ ή αλλιώς έκπτωση της τάξης του 60%.
Με την κίνηση αυτή έστειλε ξανά μήνυμα στους καταναλωτές που είχαν σταματήσει να «κυνηγούν» τις προσφορές μέσω επιταγών ότι η AB είναι παρούσα, να μην πραγματοποιούν αγορές από άλλες αλυσίδες και να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμοι για έκτακτες και χωρίς προειδοποίηση προσφορές που θα ξεπερνούν το 50% και που δύσκολα θα βρουν σε άλλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Όπως ανέφερε χθες στο flash.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος της AB Βασιλόπουλος Νίκος Λαβίδας, στο περιθώριο της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων, η εταιρεία δαπανά ήδη αρκετά εκατομμύρια για να στηρίξει το πρόγραμμα των 6εύρων επιταγών και θα το εντείνει περισσότερο το επόμενο διάστημα μέσα και από τον διπλασιασμό των προσφορών.