Κίνηση ματ από την Amazon για να «χτυπήσει» Temu και Shein - Η νέα υπηρεσία που λανσάρει
Η Amazon μόλις εγκαινίασε το «Amazon Haul», ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα που προσφέρει προϊόντα σε τιμές 20 δολαρίων ή λιγότερο.
Η Amazon, θέλοντας να παραμείνει ανταγωνιστική στον χώρο των e-shops, μετά τη θριαμβευτική παρουσία που έχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα Shein και Temu, δημιουργεί το δικό της, με εκπτωτικά προϊόντα χαμηλού κόστους, το Amazon Haul.
Σύμφωνα με πληροφορίες του APnews το «Amazon Haul» περιλαμβάνει ηλεκτρονικά είδη, είδη ένδυσης και άλλα προϊόντα σε τιμές κάτω των 20 δολαρίων, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί Temu και Shein, δύο δημοφιλείς fast-fashion εταιρείες παγκοσμίως, οι οποίες τα τελευταία χρόνια έχουν προκαλέσει «πονοκέφαλο» στη λιανική αγορά, λόγω των εξαιρετικά χαμηλών τιμών τους.
Η Amazon ανακοίνωσε πως η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει κυρίως προϊόντα, των οποίων το κόστος θα είναι χαμηλότερο από 10 δολάρια, προσφέροντας παράλληλα δωρεάν παράδοση, για παραγγελίες άνω των 25 δολαρίων. Οι χρεώσεις για τα μεταφορικά θα είναι επίσης χαμηλότερες, ενώ τα προϊόντα θα αποστέλλονται από ένα κέντρο αποθήκευσης και διανομής που βρίσκεται στην Κίνα μέσα σε 9-11 ημέρες.
Πολλά από τα διαθέσιμα προϊόντα που βρίσκονται στο «Amazon Haul», μοιάζουν με αρκετά που συνήθως υπάρχουν σε Shein και Temu. Οι βασικοί πελάτες του Shein είναι νεαρές γυναίκες που προσελκύονται από τα ρούχα χαμηλού κόστους, ενώ το Temu προσφέρει ρούχα, αξεσουάρ, συσκευές κουζίνας και ένα ευρύ φάσμα άλλων προϊόντων σε αγοραστές που «διψούν» για τιμές ευκαιρίας.
Η Temu και η Shein έχουν βρεθεί ουκ ολίγες φορές στο επίκεντρο των επικρίσεων, μεταξύ άλλων σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που προκαλούν λόγω της fast - fashion πολιτικής που ακολουθούν.
«Η έυρεση προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές είναι σημαντική για τους πελάτες μας και συνεχίζουμε να διερευνούμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συνεργαστούμε με τους επιχειρηματίες στις πωλήσεις, ώστε να μπορούν να προσφέρουν προϊόντα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές», ανέφερε σε δήλωσή του ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος του τμήματος Worldwide Selling Partner Services της Amazon.
«Είναι νωρίς για αυτή την εμπειρία, αλλά καθώς θα ακούμε τους πελάτες, θα βελτιώνουμε και θα επεκτείνουμε την πλατφόρμα τις επόμενες εβδομάδες», κατέληξε. Η εισαγωγή προϊόντων από την Κίνα, θα μπορούσε ωστόσο να αποβεί πιο ακριβή για την Amazon.
Τον Σεπτέμβριο, η κυβέρνηση Μπάιντεν δήλωσε ότι θα πατάξει τα φτηνά προϊόντα που πωλούνται από την Κίνα, μια κίνηση που έχει σχεδιαστεί για να μειώσει την εξάρτηση των ΗΠΑ από το Πεκίνο, αλλά θα μπορούσε επίσης να προκαλέσει υψηλότερες τιμές για τους Αμερικανούς καταναλωτές του Shein και του Temu.
Τέλος υπενθυμίζεται και πως ο νεοεκλεγμένος πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, έχει επίσης προτείνει δασμούς 60% στα προϊόντα από την Κίνα.