ΗΣΑΠ: Αποκαλύψεις για προβλήματα στη συντήρηση των γραμμών - Οι ελλείψεις στο προσωπικό
Τρεις εργαζόμενοι ανά βάρδια για 25 χιλιόμετρα δικτύου.
Την ίδια στιγμή που οι εισαγγελικές αρχές διερευνούν τα ολοένα συχνότερα περιστατικά ενδεχόμενων ατυχημάτων στο σιδηρόδρομο, γεγονός που σηματοδότησε και η σημερινή παρουσία του Χρήστου Σταϊκούρα στον Άρειο Πάγο, άκρως ανησυχητικές είναι οι αποκαλύψεις για την υποστελέχωση του προσωπικού συντήρησης στον Ηλεκτρικό.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του STAR, υπάρχουν έξι συνολικά εργαζόμενοι για τη συντήρηση των γραμμών, οι οποίοι επιμερίζονται στις δύο βάρδιες. Αυτό σημαίνει ότι ανά βάρδια στον ΗΣΑΠ δουλεύουν μόλις 3 εργαζόμενοι, επιφορτισμένοι με τη συντήρηση των γραμμών σε ένα δίκτυο μήκους 25,5 χιλιομέτρων.
Η εικόνα της υποστελέχωσης γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρη εάν γίνει η σύγκριση με προηγούμενα χρόνια. Παλιότερα, το σύνολο του προσωπικού ήταν 40 άτομα και σε κάθε βάρδια υπήρχαν 10 εργαζόμενοι.
Οι γραμμές του Ηλεκτρικού στο μεγαλύτερο μέρος τους είναι εκτεθειμένες στα καιρικά φαινόμενα. Σύμφωνα με όσα λένε οι εργαζόμενοι, το μόνο που προλαβαίνουν να κάνουν είναι η λίπανση των γραμμών και μία καταγραφή στις ζημιές που υπάρχουν, ώστε στη συνέχεια να γίνει η σχετική αναφορά στην εταιρεία και να προσληφθεί εργολάβος για να τις αποκαταστήσει.
Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου, χάος προκλήθηκε στον Ηλεκτρικό όταν ξέσπασε φωτιά ανάμεσα στους σταθμούς «Νερατζιώτισσα» και «Ειρήνη». Η φωτιά φέρεται να προκλήθηκε από πεσμένα κλαδιά πεύκων στις ράγες. Ο συρμός εκκενώθηκε και οι επιβάτες περπάτησαν μέχρι το σταθμό «Ειρήνη».