Η Meta εισάγει την αναγνώριση προσώπου σε Facebook και Instagram
Η εταιρεία επανέρχεται μετά την πρώτη προσπάθεια που είχε κάνει πριν από τρία χρόνια.
H Meta επιχειρεί ξανά, να φέρει την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στις εφαρμογές της.
Η πρώτη προσπάθεια είχε γίνει πριν από τρία χρόνια αλλά οι αντιδράσεις την ανάγκασαν να κάνει πίσω. Τώρα, επανέρχεται εισάγοντας την αναγνώριση προσώπου ως χαρακτηριστικό ασφαλείας στο Facebook και στο Instagram, για να αντιμετωπίσει τις απάτες αλλά και να εξυπηρετήσεις όσους χάνουν την πρόσβαση στο λογαριασμό τους.
Σε πρώτη φάση θα χρησιμοποιήσει την αναγνώριση προσώπου για τον εντοπισμού διαφημίσεων που χρησιμοποιούν celebrities για να εξαπατήσουν το κοινό.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, «αν τα συστήματά μας υποπτευθούν πως μία διαφήμιση μπορεί να είναι απάτη και περιέχει την εικόνα ενός δημόσιου προσώπου, θα χρησιμοποιήσουμε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να συγκρίνουμε τα πρόσωπα της διαφήμισης με τις δημόσιες εικόνες του λογαριασμού σε Facebook και Instagram. Αν επιβεβαιώσουμε πως είναι απάτη, θα τη μπλοκάρουμε».
Η Meta έχει σκοπό να εφαρμόσει την τεχνολογία της αναγνώρισης προσώπου όμως, και στις περιπτώσεις των χρηστών που έχουν χάσει την πρόσβαση στον λογαριασμό τους και θέλουν να την επαναφέρουν.
Η εταιρεία πειραματίζεται με «video selfie» την οποία θα ανεβάζουν οι χρήστες και η Meta την αντιστοιχίζει στις φωτογραφίες προφίλ τους, αν έχουν κλειδωθεί εκτός του λογαριασμού τους.
Η Meta θα χρησιμοποιήσει την αναγνώριση προσώπου και όταν υπάρχει ύποπτη δραστηριότητα login, για να αποτρέψει τους hackers από το να πάρουν στον έλεγχό τους το προφίλ του χρήστη χρησιμοποιώντας τα κλεμμένα στοιχεία του.
Απαραίτητη προϋπόθεση θα είναι φυσικά, η δέσμευση της εταιρεία να διαγράφει άμεσα τα δεδομένα προσώπου που χρησιμοποιούνται για τη σύγκριση και πως η ανίχνευση προσώπου δε θα χρησιμοποιηθεί για άλλο λόγο.