Focus Bari: Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες τρώνε συστηματικά έξω

Στο στόχαστρο της Focus Bari βρέθηκαν οι διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων καθώς σε έρευνα εξετάστηκαν όλες οι παράμετροι που έχουν να κάνουν με την ακρίβεια, την υγεία, αλλά και την έντονη ανάγκη των Ελλήνων να βγαίνουν εκτός του σπιτιού για φαγητό, διαπιστώνοντας ότι ένας στους δύο νέους επισκέπτονται συστηματικά εστιατόρια fast-food.
Το βασικό συμπέρασμα στην έρευνα της Focus Bari είναι ότι πάνω από ένας στους δύο Έλληνες τρώνε συστηματικά έξω, ενώ αντίστοιχα αξιοσημείωτη αναλογία αγοράζει συχνά έτοιμο φαγητό σε πακέτο ή παραγγέλνει φαγητό απ’ έξω.


Παράλληλα όμως, η πλειονότητα των Ελλήνων αγαπά να μαγειρεύει και να πειραματίζεται με νέες συνταγές, ενώ αναγνωρίζει την σημαντικότητα του φαγητού με παραδοσιακό τρόπο και όλη την οικογένεια.

Επίσης, περίπου ένας στους τρεις Έλληνες κρατούν προσεκτική στάση απέναντι στα κατεψυγμένα τρόφιμα, αποφεύγουν συνειδητά τα μεταλλαγμένα / γενετικά τροποποιημένα, δηλώνουν επιφυλακτικοί ως προς τα συμπληρώματα διατροφής.

Μόνο ένα τρίτο των Ελλήνων εκφράζουν την ανάγκη για μια διατροφή με λιγότερο κρέας ή/και γαλακτοκομικά, ενώ μια σημαντική αναλογία—ειδικά οι νέοι—παραδέχονται πως συχνά καταναλώνουν και απολαμβάνουν τρόφιμα που δεν τους κάνουν καλό.
Μάλιστα η τάση για μια διατροφή με μειωμένη κατανάλωση κρέατος ίσως γίνεται και για οικονομικούς λόγους και αυτό αφορά κυρίως άτομα στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Οι Έλληνες «υποκύπτουν» στα junk food ενώ αυτοί που στρέφονται σε πιο υγιεινέ ςεπιλογές είναι σαφώς λιγότεροι.

Πιο επιρρεπείς στα «νόστιμα - βλαβερά» εμφανίζονται ειδικά οι νέοι.
