Δεν «σπάει» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - Υπάρχουν λόγοι και είναι σοβαροί
Στην ζωή τα πράγματα δεν είναι - πολλές φορές - όσο απλά μπορεί να φαίνονται στην αρχή. Σκέψεις που βασίζονται αρχικά σε ρεαλιστικές παραδοχές μπορεί στην συνέχεια να ανατραπούν για τους ίδιους ακριβώς λόγους, όταν αρχίζει το “δια ταύτα”.
Στο μέγαρο Μαξίμου υπήρξε το τελευταίο διάστημα μία ιδέα να “σπάσει” το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε δύο υπουργεία με σκοπό να τρέξουν καλύτερα όλες εκείνες οι πολιτικές που θα βελτίωναν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά την λειτουργία των σιδηροδρόμων και των τραίνων.
Ακούστηκαν και προτάσεις για το μέλλον την Hellenic Train και διάφορα άλλα τα οποία θα εξεταστούν με την δέουσα σοβαρότητα. Ωστόσο, το βασικό που είναι η λειτουργία του αρμόδιου υπουργείου μπήκε στο μικροσκόπιο κι εκεί φάνηκαν δυσλειτουργίες οι οποίες σήμερα φαντάζουν αξεπέραστες.
Συνομιλητής μου, που γνωρίζει καλά τα θέματα αυτά μου εξήγησε ότι τα προβλήματα μάλλον θα είναι περισσότερα αν σπάσει το υπουργείο αφού άλλος θα έχει την ευθύνη για την υποδομή, (ΟΣΕ κλπ) και άλλος για τα τρένα.
Οπότε, εκεί εάν υπάρξουν διαφωνίες μόνο εμπόδια και καθυστερήσεις θα έφερναν. Μου εξηγεί δηλαδή ο άνθρωπος :
“Aν για παράδειγμα ο ένας υπουργός των Μεταφορών θέλει μία άμεση αποκατάσταση έργων σε κάποιο δίκτυο και ο άλλος δεν μπορεί να συγχρονιστεί οχι επειδή δεν θέλει αλλά λόγω πραγματικών δυσκολιών αυτό σημαίνει οτι ο ένας θα έχει την ευθύνη και ο άλλος όχι;”
Εύλογο το ερώτημα. Το οποίο θα μπορούσε να γίνει και αντίστροφα. Του τύπου εγώ έφτιαξα το δίκτυο εσύ έχεις κατάλληλα και εκσυγχρονισμένα τρένα;”. Τούτων δοθέντων μάλλον καταλήγουν στην απόφαση να μην σπάσει το υπουργείο και ο υπουργός να χειρίζεται όλο το πακέτο.
Για ανασχηματισμούς μην περιμένετε να σας πω από τώρα. Άλλωστε ρεπορτάζ σχετικό έχετε από τους συναδέλφους εδώ στον flash και μόλις έχω νεότερα θα τα μάθετε. «Ανιχνευτής» είμαι , όταν βρίσκω κάτι σας το δίνω.