Ανήθικη και ανέντιμη αγορά
Είναι πραγματικά πολύ εύκολο να παρατηρήσουν οι Έλληνες την στάση των μεγάλων πολυεθνικών ομίλων, μέσα από τα προϊόντα που προμηθεύουν τα νοικοκυριά. Αισχροκερδούν ή κερδοσκοπούν συστηματικά σε βάρος των οικονομικά ασθενέστερων Ευρωπαίων, των Ελλήνων καταναλωτών, που δεν τους έφτανε η δεκαετή τιμωρία της οικονομικής κρίσης και της αφαίμαξης που μείωσε τα εισοδήματά μας έως και 40% έρχονται και οι «μεγάλοι» να βάλουν όρους στην αγορά.
«Θα προστατεύσουμε τους πολίτες από όσους νομίζουν ότι θα κερδοσκοπήσουν σε βάρος τους, εκμεταλλευόμενοι τις συνέπειες του εισαγόμενου πληθωρισμού» είπε ο πρωθυπουργός που διαπιστώνει και ο ίδιος ότι οι μεγάλοι και ισχυροί όμιλοι του εξωτερικού, βγάζουν τα «σπασμένα» της κρίσης σε μικρές αγορές των περίπου δέκα εκατομμυρίων κατοίκων , όσο της Ελλάδας, δηλαδή.
Στην χώρα μας ελέγχουν το 80% των προϊόντων που διακινούνται στην αγορά είτε γιατί εξαγόρασαν τις μεγάλες ελληνικών συμφερόντων βιομηχανίες τροφίμων και παραγωγής προϊόντων της καθημερινότητας , είτε γιατί κατάφεραν με την πολιτική τους, σε συνεννόηση με τις υπεραγορές, να επιβάλλουν τα προϊόντα τους στα ράφια, χωρίς ο έλληνας παράγωγος να έχει την δυνατότητα να τοποθετήσει στο ράφι το προϊόν, αφού το έχουν «καταλάβει» οι μεγάλες πολυεθνικές. Αδιέξοδο…
Από την μια η θέληση να πέσουν οι τιμές που έχουν ξεφύγει από την κυβέρνηση με τα αυστηρά πρόστιμα-δημοσιοποίηση ονομάτων μπας και ξυπνήσουν οι καταναλωτές και τους μποϊκοτάρουν και από την άλλη οι πολυεθνικές που δεν τους πολύ ενδιαφέρει, καθώς το ένα εκατομμύριο ευρώ πρόστιμο, αποτελεί χάδι στα υπερκέρδη που βγάζουν στην ελληνική αγορά οι πολυεθνικές. Σε ότι αφορά την δημοσιοποίηση του ονόματος…στα παλαιότερα των παπουτσιών τους. «Αν μπορείς, κάνε και χωρίς το προϊόν μας» σκέφτονται τα στελέχη, που πιάνουν τους στόχους σε βάρος των καταναλωτών και εισπράττουν, μπόνους στο τέλος του χρόνου.
Δεν είναι κακό να έχεις κέρδος στην ελεύθερη οικονομία. Είναι πολύ κακό να μετατοπίζεις την κρίση στην παγκόσμια αγορά σε μια χώρα που έχει τραβήξει τα πάνδεινα και οι πελάτες καταναλωτές, να αποτελούν υποχείρια στην κερδοσκοπία.
Υπερκέρδη και ανήθικη πολιτική , αφού μετά τα πρόστιμα οι πολυεθνικές έκοψαν, προσφορές, μείωσαν και άλλο τις ποσότητες, αυξήσαν τιμή μονάδας σε προσφορά, εξαπατώντας τον καταναλωτή. Και δεν δίνουν καμία εξήγηση σε κανέναν και καμία κυβέρνηση. Αφού μπορούν…