WhatsApp: Τι απαντάει η εταιρία για το πρόβλημα που αντιμετώπισαν χιλιάδες χρήστες
Σύμφωνα με πολλές αναφορές η θυγατρική εταιρία της πλατφόρμας αντιμετωπίζει συχνά τέτοιου είδους προβλήματα λειτουργίας.

Κατέρρευσε η γνωστή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων, WhatsApp το απόγευμα της Παρασκευής (28/2) όπως αναφέρουν χιλιάδες χρήστες.
Το Downdetector είναι ένας ιστότοπος αναφοράς προβλημάτων, που παρακολουθεί τις διακοπές λειτουργίας της πλατφόρμας. Όπως δηλώνει έλαβε πάνω από 50.000 παράπονα από χρήστες.
Το WhatsApp υποστήριξε πως τα προβλήματα που επηρεάζουν μεγάλο ποσοστό του κόσμου να ανταλλάσσουν μηνύματα, έχουν πλέον επιλυθεί. «Γνωρίζουμε ότι κάποιοι άνθρωποι αντιμετώπισαν πρόβλημα με την αποστολή μνημάτων. Το πρόβλημα διορθώθηκε» ανέφερε ένας εκπρόσωπος της πλατφόρμας στο BBC.
Ορισμένοι χρήστες, μάλιστα, ανέφεραν προβλήματα που επηρεάζουν και το Facebook όσο και το Messenger, αλλά σε πολύ λιγότερους αριθμούς από ότι έπληξε τους χρήστες του WhatsApp, μιας και το πρόβλημα φαίνεται να ήταν της θυγατρικής εταιρείας των παραπάνω εφαρμογών της Meta.
Μάλιστα, αναφέρεται πως λίγες από τις πρόσφατες τεχνικές δυσκολίες που επηρεάζουν τις εφαρμογές της Meta, έχουν πλησιάσει στο να αντικατοπτρίζουν την διακοπή λειτουργίας το 2021, που οδήγησε τις εφαρμογές της εταιρείας να σβήνουν για σχεδόν έξι ώρες παγκοσμίως, υπογραμμίζοντας έτσι την συχνότητα των προβλημάτων που αναφέρονται από τους χρήστες.