Πώς η Μέγκαν... ευεργέτησε «κατά λάθος» τον Κάρολο
Την ώρα που η Μέγκαν Μαρκλ απολαμβάνει την απήχηση του κόσμου ως προς το τελευταίο επιχειρηματικό της εγχείρημα, βασιλικός εμπειρογνώμονας αποκαλύπτει το πώς αυτή η κίνηση «ευεργέτησε» τον Βασιλιά Κάρολο, φέρνοντας τα δικά του προϊόντα και πάλι στο προσκήνιο.
Μια πρώτη γεύση από το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα της Μέγκαν Μαρκλ παρουσιάστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την Τρίτη. Σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί μια αίσθηση μυστηρίου, το βάζο με τη μαρμελάδα φράουλα από το νέο brand της Δούκισσας «American Riviera Orchard» μοιράστηκε σε φίλες της influencers. Μεταξύ αυτών η σχεδιάστρια μόδας, Tracy Robbins και η Delfina Balquier, σύζυγος του παίκτη του πόλο Nacho Figueras, οι οποίες δημοσίευσαν φωτογραφία του προϊόντος στο Instagram.
Ωστόσο τώρα, σύμφωνα με τον βασιλικό σχολιαστή της Daily Mail, Richard Eden, το τελευταίο «κόλπο δημοσιότητας» της Μέγκαν έχει αποδειχθεί ευεργετικό για τον βασιλιά Κάρολο.
Ο βασιλιάς πουλά μια ποικιλία από κονσέρβες και αλμυρά εδέσματα μέσω του Highgrove Shop, το οποίο περιλαμβάνει δώρα εμπνευσμένα από τα προσωπικά του ενδιαφέροντα και τον βραβευμένο κήπο του.
Μάλιστα η βιολογική μαρμελάδα φράουλα από την κατοικία του Βασιλιά Καρόλου στο Highgrove, με τιμή 6,95 δολαρίων, φέρεται να εξαντλήθηκε την Τρίτη, λίγες ώρες δηλαδή αφότου η Μέγκαν παρουσίασε το νέο της προϊόν.
Ο κ. Eden σχολίασε: «Η δούκισσα του Sussex λανσάρει το πρώτο της προϊόν, ένα βάζο με μαρμελάδα φράουλα, κάνει πολύ καλή δουλειά - για τον βασιλιά Κάρολο».
Πρόσθεσε ότι η κίνηση της, να στείλει βάζα με το προϊόν της «American Riviera Orchard» σε 50 φίλους της και «influencers», ώθησε τους βασιλόφρονες να αγοράσουν τη μαρμελάδα του Βασιλιά, αναφέρει η Express.
Στη συνέχεια, όμως, ο σχολιαστής ξεκαθάρισε ότι ενώ τα κέρδη του Βασιλιά δωρίζονται σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, «τα κέρδη της Μέγκαν προορίζονται για τον εαυτό της».
Εν τω μεταξύ, και η βασιλική συγγραφέας Angela Levin, με ανάρτηση της στο X(πρώην twitter) σχολίασε την τελευταία επιχειρηματική «επιτυχία» της Δούκισσας, τονίζοντας παράλληλα ότι η τεράστια απήχηση ως προς τα προϊόντα του μονάρχη, ίσως να έγκειται στο γεγονός ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις του καταλήγουν για φιλανθρωπικό σκοπό και όχι στην «τσέπη της Μέγκαν».
«Ποιος θα το πίστευε; Η μαρμελάδα της Μέγκαν ενίσχυσε τις πωλήσεις του Βασιλιά, που τώρα έχουν γίνει και αυτές "sold out". Ίσως πολλοί άνθρωποι προτιμούν τελικά το κέρδος να πηγαίνει σε φιλανθρωπίες και όχι στην τσέπη της Μέγκαν» εξήγησε.