Στον «πάγο» πριν καλά καλά ξεκινήσει το νέο επαγγελματικό βήμα της Μέγκαν
Πηγή αποκαλύπτει τον λόγο που κωλυσιεργεί η διαδικασία με τα podcast της Μέγκαν, στα οποία θα μοιράζεται ιστορίες από τη ζωή της.
Εκτός από το νέο brand της με την επωνυμία «American Riviera Orchard» πριν λίγο καιρό η Μέγκαν Μαρκλ ανακοίνωσε ότι μετά το «διαζύγιο» με το Spotify, υπέγραψε με τη Lemonada Media μια συμφωνία για μια σειρά podcast. Όμως τώρα τα σχέδια αυτά φαίνεται ότι έχουν μπει στον «πάγο» λόγω «διενέξεων» με το επερχόμενο έργο της στο Netflix, αναφέρει βασιλικός εμπειρογνώμονας.
Η νέα συμφωνία ήρθε ένα χρόνο αφότου η πρώην ηθοποιός και ο σύζυγός της Χάρι ολοκλήρωσαν τη συμφωνία 20 εκατομμυρίων δολαρίων με το Spotify, τρία χρόνια μετά την υπογραφή της. Το Spotify και η εταιρεία παραγωγής ήχου των Sussexes, Archewell Audio, εξέδωσαν τότε μια κοινή δήλωση λέγοντας ότι «συμφώνησαν αμοιβαία να χωρίσουν οι δρόμοι τους και είναι περήφανοι για τη σειρά που φτιάξαμε μαζί».
Μια πηγή αποκάλυψε τώρα στην Daily Mail το λόγο που κωλυσιεργεί η διαδικασία σχετικά με τα πολύ προσωπικά podcast της Μέγκαν, στα οποία θα μοιράζεται ιστορίες και λεπτομέρειες από τη ζωή της.
«Τα podcast της Μέγκαν αναβλήθηκαν για το 2025». Στην πραγματικότητα εξήγησε ότι η εταιρεία δεν θέλει η κυκλοφορία του podcast να επισκιαστεί από τη νέα τηλεοπτική σειρά της δούκισσας στο Netflix, η οποία θα συνδέεται άμεσα με το νέο επιχειρηματικό της εγχείρημα, «American Riviera Orchard».
Συγκεκριμένα η σειρά της θα εξερευνήσει «τις χαρές της μαγειρικής, της κηπουρικής, της ψυχαγωγίας και της φιλίας», ενώ η δεύτερη παραγωγή του ζεύγους που θα αφορά τον πρίγκιπα Χάρι θα δώσει μια «πρωτοφανή πρόσβαση στον κόσμο του επαγγελματικού πόλο» και στο US Open Championship στη Φλόριντα, ανέφερε το Netflix.
Τα σόου θα γίνουν από την εταιρεία Archewell Productions του Χάρι και της Μέγκαν, όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή του το Netflix. Και οι δύο βρίσκονται στα αρχικά στάδια παραγωγής με τους τίτλους και τις ημερομηνίες κυκλοφορίας να ανακοινώνονται τους επόμενους μήνες.
Αξίζει να σημειωθεί πως το «Archetypes», η αρχική εκπομπή της Δούκισσας στο Spotify, είχε περίπου ένα εκατομμύριο ακροάσεις ανά επεισόδιο και έκανε το ντεμπούτο του ως το Νο.1 podcast του Spotify σε 47 χώρες σε όλο τον κόσμο όταν κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2022. Η σειρά συμπεριέλαβε καλεσμένους όπως η Mariah Carey, η Jameela Jamil και η Pamela Adlon.
Για την νέα συμφωνία των podcasts με την εταιρεία Lemonada Media, η Δούκισσα του Σάσεξ είχε αναφέρει: «Είμαι περήφανη που μπορώ πλέον να μοιραστώ ότι θα ενταχθώ στην εξαιρετική ομάδα της Lemonada για να συνεχίσω την αγάπη μου για το podcasting», ανέφερε η Meghan σε δήλωσή της.
«Το γεγονός ότι μπορώ να υποστηρίξω μια εταιρεία που ιδρύθηκε από γυναίκες με ένα ρόστερ από podcasts που προκαλούν σκέψη και είναι εξαιρετικά διασκεδαστικά, είναι ένας φανταστικός τρόπος για να ξεκινήσω το 2024.
Το σχέδιό μας να επανακυκλοφορήσουμε το Archetypes, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πλέον πρόσβαση σε αυτό, καθώς και να ξεκινήσουμε ένα νέο δυναμικό podcast είναι στα σκαριά. Ανυπομονώ τόσο πολύ να μπορέσω να το μοιραστώ μαζί σας και είμαι πολύ χαρούμενη που θα ενταχθώ στην οικογένεια της Lemonada» ανέφερ μεταξύ άλλων για το νέο της podcast, στο οποίο θα μοιράζεται ιστορίες και λεπτομέρειες από τη ζωή της.
Από την πλευρά της και η διευθύνουσα σύμβουλος και συνιδρύτρια της Lemonada, Jessica Cordova Kramer, για τη αυτή τη νέα συνεργασία είχε δηλώσει: «Είναι μεγάλη μας τιμή που η Meghan Markle μάς εμπιστεύτηκε να βοηθήσουμε στον εκδημοκρατισμό της πρόσβασης στα Αρχέτυπα και που πολύ περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν σύντομα πρόσβαση στη σειρά.
Το ταλέντο της Meghan ως οικοδέσποινα, δημιουργού και συνομιλήτριας είναι απαράμιλλο και είμαστε ενθουσιασμένοι που δημιουργούμε μαζί της μια νέα σειρά που προωθεί την προσέγγισή της στη δημιουργία τέχνης».