Voge SR2 ADV 125/200: Για διαδρομές εντός και εκτός δρόμου
Γεννημένο για όσους δεν σταματούν πουθενά, το Voge SR2 ADV υπόσχεται επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου, στο όνομα της περιπέτειας και της οδηγικής διασκέδασης, χωρίς να ξεχνά τη λειτουργικότητα.
Tο νέο Voge SR2 ADV συνδυάζει αληθινό εξοπλισμό περιπέτειας με κομψή σχεδίαση μοτοσυκλέτας. Είναι μια επιλογή για όλους όσους επιθυμούν να βιώσουν την αστική μετακίνηση με σύγχρονο και πρωτότυπο τρόπο. Ο εξοπλισμός του είναι εκ των ουκ άνευ, κάνοντας ακόμα και μοντέλα με υπερδιπλάσιο κυβισμό να το ζηλεύουν. Σκληροτράχηλη κατασκευή, με σημασία στη λεπτομέρεια, δύσκολα θα βρεθεί κάτι να το εμποδίσει στο διάβα του. Στην πόλη, στα νησιά, στους επαρχιακούς δρόμους, σε δασικές χωμάτινες διαδρομές.
Σχεδίαση
Η σχεδίαση είναι ένα από τα δυνατά σημεία του νέου SR2 ADV, αποτελώντας μια σύνθεση μεταξύ δυναμισμού και χρηστικότητας. Το υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο επιτρέπει στο scooter να αντιμετωπίζει δύσκολες συνθήκες χρήσης χωρίς προβλήματα. Τα Full LED φωτιστικά σώματα, εκτός από τη διασφάλιση εξαιρετικής νυχτερινής ορατότητας, συμβάλλουν με την αισθητική τους στη δημιουργία ενός εντυπωσιακού μοντέλου που δεν θα περάσει απαρατήρητο όπου κι αν κινείται.
Κινητήρες
Οι υγρόψυκτοι μονοκύλινδροι κινητήρες των 125 και 200cc με το ψυγείο ενσωματωμένο στο κάρτερ είναι αποδοτικοί από πλευράς κατανάλωσης χάρη και στο στάνταρ σύστημα Start&Stop τελευταίας γενιάς. Επιπρόσθετα, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται από το εργοστάσιο στην κατασκευή τους εγγυάται αντοχή στη σκληρή χρήση. Με γραμμική λειτουργία και χωρίς ενοχλητικά ξεσπάσματα απόδοσης εμπνέουν εμπιστοσύνη στον αναβάτη να κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια σε κάθε είδους οδόστρωμα. Η ύπαρξη -ως στάνταρ- του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι αυτή που θα επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους σε κάθε οδηγική υπερβολή.
Ηλεκτρονικά
Πέραν των συστημάτων start&stop και Traction Control, το SR2 ADV διαθέτει αξιοζήλευτο επιπρόσθετο (πάντα στάνταρ) εξοπλισμό. Η αεροδυναμική ζελατίνα είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, η εκκίνηση και όλες οι λειτουργίες γίνονται χωρίς κλειδί, ενώ μια κάμερα (Dash Cam), που βρίσκεται κάτω από τους δύο προβολείς, καταγράφει δεδομένα με εύκολο χειρισμό από μπουτόν στο τιμόνι. Ομοίως μέσω μπουτόν ελέγχεται και η λειτουργία ανοίγματος σέλας και τάπας ρεζερβουάρ, ενώ μια βαθιά θήκη στην ποδιά και μια θύρα USB προσφέρουν καλοδεχούμενους πόντους στη χρηστικότητα.
Το τιμόνι του νέου SR2 ADV εντυπωσιάζει με τις προδιαγραφές του καθόσον προέρχεται απευθείας από μοτοσυκλέτα κατηγορίας MX/Enduro. Eίναι τύπου Fat Bar, διαθέτει καβαλέττα και μπορεί να ρυθμιστεί κατά το δοκούν από τον αναβάτη. Τέλος, οι τροχοί 14" μπροστά και 13" πίσω είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά διπλής χρήσης διαστάσεων 110/80 και 130/70, αυξάνοντας τα περιθώρια της πρόσφυσης σε κάθε είδους δρόμο και εμπνέοντας τον αναβάτη να αγγίξει τα όριά του με μεγάλη ασφάλεια.
Κύρια χαρακτηριστικά SR2 ADV 125/200
Υγρόψυκτοι μονοκύλινδροι κινητήρες 125/200cc
Ισχύς 11,4Hp και 17,70Hp αντίστοιχα
Ανθεκτικό ατσάλινο πλαίσιο
Αλουμινένιο ψαλίδι
Σύστημα πέδησης με δίσκους σε κάθε τροχό
Δικάναλο ABS
Ζάντες 14" μπροστά και 13" πίσω με ελαστικά διπλής χρήσης
Αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου
Traction Control
Start&Stop τελευταίας γενιάς
Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (ακόμα και εν κινήσει)
Έγχρωμη οθόνη LCD με μαύρο φόντο και λευκούς χαρακτήρες για βέλτιστη αναγνωσιμότητα ακόμα και σε έντονο φως
Υποδοχή USB για φόρτιση smartphone και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών
Φωτισμός Full LED
Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Keyless)
Τιμόνι Fat Bar με καβαλέττα, για μέγιστο έλεγχο ακόμα και εκτός δρόμου
Διαστάσεις 1.950 x 770 x 1.300mm (μήκος x πλάτος x ύψος)
Bάρος 135/140kg (125/200)
Ύψος σέλας 810mm
Μεταξόνιο 1330mm