Αν παραγγείλετε σήμερα μία Ferrari θα την παραλάβετε το… 2026
Τρία χρόνια αναμονή για μία Ferrari γιατί το SUV Purosangue και τα υβριδικά μοντέλα πουλάνε περισσότερο.
Οι ετοιμοπαράδοτες Ferrari κοστίζουν και οι τιμές τους θα εκτοξευτούν στο… διάστημα, αφού η αναμονή για ένα νέο αυτοκίνητο από το Maranello έχει φτάσει στα τρία χρόνια. Μιλώντας με δημοσιογράφους ιταλικών sites μετά τη δημόσια ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, είπε ότι τα βιβλία παραγγελιών είναι… γεμάτα.
Ο Benedetto Vigna ανέφερε ότι η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που η ιταλική μάρκα εξωτικών αυτοκινήτων έχει αρκετές παραγγελίες για να καλύψει ολόκληρο το 2025. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οι νέες παραγγελίες δεν θα παραδοθούν μέχρι το 2026 (το νωρίτερο).
Το 2023 ήταν μέχρι στιγμής μια εξαιρετική χρονιά για τη Ferrari, καθώς οι παραδόσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο αυξήθηκαν κατά 524 και έφτασαν στα 10.418 αυτοκίνητα, που αντιπροσωπεύει αύξηση 5,3% σε σύγκριση με τους πρώτους εννέα μήνες του περασμένου έτους. Αυτό είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα, λαμβάνοντας υπόψη ότι το SUV Purosangue βρίσκεται ακόμα σε φάση ανόδου, οπότε η παραγωγή του δεν έχει φτάσει στην πλήρη απόδοση της. Λάβετε υπόψη ότι η παραγωγή του μοντέλου SUV θα περιοριστεί στο 20% της συνολικής ετήσιας παραγωγής.
Ένα ακόμη νέο είναι πως τα υβριδικά μοντέλα ξεπέρασαν αυτά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari το τρίτο τρίμηνο του 2023. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, το 51,3% από τα 3.459 οχήματα που παραδόθηκαν είχαν και ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Προς το παρόν η γκάμα της Ferrari αποτελείται από επτά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μόλις τέσσερα υβριδικά.
Μιλώντας για την ηλεκτροκίνηση, ο Vigna επιβεβαίωσε ότι η πρώτη… ηλεκτρική Ferrari θα κυκλοφορήσει το 4ο τρίμηνο του 2025, προσθέτοντας πως η ομάδα ανάπτυξης είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα «σε ορισμένους τομείς». Όσο για το νέο εργοστάσιο που δημιουργήθηκε ειδικά για υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα θα λειτουργήσει στο Μαρανέλο τον Ιούνιο του 2024.
Μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 40% των ετήσιων πωλήσεών της θα αντιπροσωπεύεται από υβριδικά, το 40% από ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% από αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες.