Τι προκάλεσε την καταστροφική φωτιά του supercar στην Αττική Οδό;
Η κατασκευάστρια εταιρία Koenigsegg μετά από έρευνα βρήκε βλάβη σε σωλήνα του υδραυλικού συστήματος του αυτοκινήτου.
Οι φωτογραφίες με το φλεγόμενο Koenigsegg Jesko στην Αττική Οδό έκαναν τον γύρο του διαδικτύου και φυσικά του κόσμου, ενώ η αντιμετώπιση της εταιρίας ήταν άμεση. Ομάδα μηχανικών η οποία μάζεψε ότι έμεινε από το supercar ερεύνησε και βρήκε άμεσα την αιτία που προκάλεσε την πυρκαγιά.
Θυμηθείτε πως λίγο μετά τη φωτιά του Jesko στην Αττική Οδό, η Koenigsegg ειδοποίησε όλους τους ιδιοκτήτες τους μοντέλου (ένα σχετικά καινούργιο αυτοκίνητο) να σταματήσουν να το οδηγούν μέχρι να βρεθεί η αιτία της πυρκαγιάς.
Μετά από έρευνα οι Σουηδοί μηχανικοί βρήκαν τι έφταιξε και η εταιρία φρόντισε να το δημοσιεύσει στους λογαριασμούς της στα social media, με την ανακοίνωση να υπογράφεται από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη Christian von Koenigsegg.
Τι προκάλεσε τη φωτιά στο Koenigsegg Jesko;
«Μετά το περιστατικό της περασμένης εβδομάδας στην Ελλάδα, όπου ένα Jesko πήρε φωτιά, υπήρξε πολύωρη έρευνα στην Koenigsegg για να καταλάβουμε τι συνέβη» αναφέρει η ανακοίνωση και συνεχίζει: «Το πιο σημαντικό είναι ότι κανείς δεν τραυματίστηκε και είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για αυτό. Ζητήσαμε από όλους τους ιδιοκτήτες Jesko να σταματήσουν να οδηγούν τα αυτοκίνητά τους μέχρι να κατανοήσουμε καλύτερα το περιστατικό, ενώ συγκεντρώσαμε όλα τα αυτοκίνητα στα service centers της εταιρείας μας.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου, το λάδι του κινητήρα, αλλά και οι βαλβολίνες του κιβωτίου ταχυτήτων ήταν ακόμη άθικτα στο όχημα μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς. Δεν επηρεάστηκαν από τη φωτιά, ούτε ήταν η πηγή της πυρκαγιάς. Ωστόσο, υπήρχε υδραυλικό υγρό πίσω από το αυτοκίνητο, στον δρόμο. Με αυτή την ένδειξη, ελέγξαμε το κύκλωμα υψηλής πίεσης υδραυλικού υγρού, που είναι και το μόνο σύστημα που χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη ουσία. Όταν είδαμε από κοντά το αυτοκίνητο διαπιστώσαμε επίσης ότι ένας σωλήνας του υδραυλικού υγρού έχει υποστεί βλάβη, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Όλα τα παραπάνω δείχνουν ξεκάθαρα ότι αυτή ήταν η αιτία της φωτιάς. Τώρα ελέγχουμε την εγκατάσταση κάθε εύκαμπτου σωλήνα υδραυλικού υγρού σε όλα τα Jesko που κυκλοφορούν στον δρόμο, όπως και στα Jesko που είναι έτοιμα για παράδοση, για να διασφαλίσουμε ότι δεν εγκυμονεί κίνδυνος. Επιπλέον προσθέτουμε ένα ακόμη επίπεδο ασφάλειας εξελίσσοντας μια ενημέρωση λογισμικού που θα ανιχνεύει σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, πτώση της πίεσης ή διαρροή στο κύκλωμα που λειτουργεί με το υδραυλικό υγρό.
Σε μια τέτοια περίπτωση το σύστημα θα κλείνει για να αποφευχθεί κάθε περίπτωση πυρκαγιάς. Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να κυκλοφορήσουμε την πρώτη έκδοση του λογισμικού με αυτή την πρόσθετη δυνατότητα στο τέλος της επόμενης εβδομάδας, ενώ θα ελέγξουμε ξανά τα αυτοκίνητα στη συνέχεια. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου που κάηκε στην Ελλάδα, για τη συνεχή υποστήριξή του. Θα τον προμηθεύσουμε με ένα νέο αυτοκίνητο για να συνεχίσει το ταξίδι του στον κόσμο της Koenigsegg. Με εκτίμηση, Christian von Koenigsegg».
Όσο για τον Ισπανό (κάτοικο Ανδόρας και Ντουμπάι) ιδιοκτήτη του Koenigsegg Jesko ο διευθυντής και ιδιοκτήτης της εταιρίας του έδωσε ένα άλλο αυτοκίνητο της μάρκας για να συνεχίσει το ταξίδι του ενώ μένει να δουν αν θα παραγγείλει ένα ακόμη Jesko ή κάποιο άλλο μοντέλο για να αντικαταστήσει το κατεστραμμένο, hypercar.