Θέλουμε στην Ευρώπη το Toyota GR Yaris RS;
Η Toyota πουλά στην Ιαπωνική αγορά μία έκδοση του GR Yaris με ίδια εμφάνιση αλλά με 118 ίππους, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Με όλο τον ενθουσιασμό γύρω από το νέο Toyota GR Yaris, είναι εύκολο η βασική έκδοσή του να περάσει απαρατήρητη. Ναι υπάρχει και βασική έκδοση του GR Yaris, η οποία δεν εισάγεται στην Ευρώπη (πωλείται μόνο στην Ιαπωνία). Παρά το γεγονός ότι έχει το όνομα «RS» που υποδηλώνει κάτι συναρπαστικό, είναι ένα mild (όχι τόσο δυνατό) hot hatch.
Αν και μοιάζει πολύ με το GR Yaris, το RS, έχει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και μάλιστα με το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT). Μετά είναι ο κινητήρας. Το GR Yaris RS χρησιμοποιεί τον «M15A-FKS» αντί του γνωστού «G16E-GTS» που «φορά» η GR Corolla και το Lexus LBX Morizo RR. Το μοτέρ με τον κωδικό «M15A-FKS» του RS είναι μια ατμοσφαιρική μονάδα 1,5 λίτρων, τρικύλινδρη, αλλά με απόδοση 118 ίππων και 145 Nm ροπής.
Όπως είναι αναμενόμενο, το GR Yaris RS είναι πολύ φθηνότερο από τον πολύ πιο γρήγορο δίδυμο αδερφό του. Η Toyota ζητά για το RS 16.443 ευρώ ή 2.650.000 γιεν.
Το GR Yaris RS είναι ένα σπάνιο παράδειγμα βελτίωσης απευθείας από το εργοστάσιο. Για το ανεκπαίδευτο μάτι, μοιάζει ακριβώς με το hot hatch, αλλά υπάρχουν ορισμένες λεπτομέρειες που προδίδουν την πραγματική του ταυτότητα. Για παράδειγμα, το ταχύμετρο φτάνει μόνο στα 180 km/h ενώ στην γρήγορη έκδοση σταματά στα 280 km/h.