Σούπερ μάρκετ: Με ταμπελάκια οι μειώσεις τιμών στο ράφι λέει το υπουργείο - Πώς αντιδρά η αγορά
Η πρωτοβουλία μείωσης τιμών θα πρέπει να γίνεται σαφής στους καταναλωτές με ειδική σήμανση λέει το υπουργείο Ανάπτυξης.
Συστάσεις για εντατικοποίηση των προσπαθειών από την πλευρά του οργανωμένου λιανεμπορίου, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο την ανάσχεση της ακρίβειας, απηύθυνε ο Τάκης Θεοδωρικάκος στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.
Ο υπουργός Ανάπτυξης σε συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ τους παρότρυνε να επεκτείνουν τον στόχο για μειώσεις τιμών σε περισσότερους από 600 κωδικούς, να παρατείνουν χρονικά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, καθώς και να τοποθετήσουν ειδική σήμανση στα ράφια των σούπερ μάρκετ με στόχο τη διευκόλυνση των καταναλωτών.
«Πρέπει όλοι να συνεχίσουν την προσπάθεια μείωσης των τιμών με μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους σε όφελος των καταναλωτών» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης. «Οι μειώσεις πρέπει να επεκταθούν σε κωδικούς και σε χρονική διάρκεια και να είναι αναλογικές σε όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες της αγοράς», είπε χαρακτηριστικά.
Ειδική σήμανση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Πως αντιδρά η αγορά
Πέραν της επέκτασης της πρωτοβουλίας σε περισσότερους κωδικούς αλλά και της χρονικής της ισχύος, στη συνάντηση ετέθη διεξοδικά και το θέμα της ειδικής σήμανσης με την οποία θα ενημερώνονται οι καταναλωτές για τα προϊόντα στα οποία έχουν καταγραφεί μειώσεις τιμών.
Η Ένωση φαίνεται να είναι θετική στο αίτημα υπενθυμίζοντας όμως ότι η τοποθέτηση νέας ειδικής σήμανσης σε 4.500 σούπερ μάρκετ στη χώρα απαιτεί και μεγάλο κόστος και πολύ χρόνο.
Υπενθυμίζεται εδώ ότι στην τελευταία λίστα που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα το υπουργείο Ανάπτυξης περιλαμβάνονται συνολικά 362 κωδικοί με μειωμένες τιμές, ενώ, κατά τις πληροφορίες, στην επόμενη λίστα θα υπάρχουν πολύ περισσότερα προϊόντα.