Σούπερ μάρκετ: Με «άγριες» διαθέσεις ξεκινάει το 2025 το Lidl. H πρώτη μάχη τιμών
Με μείωση τιμής στο φρέσκο γάλα στα 0,95 λεπτά αλλά και γενναίες μειώσεις στην τιμή της φέτας και του γιαουρτιού ξεκινάει την νέα χρονιά το Lidl. Αναμένεται απάντηση από τις άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Με μείωση της τάξης του 4% στην τιμή του φρέσκου γάλακτος κάνει "ποδαρικό" το 2025 η Lidl Ελλάς δείχνοντας την διάθεση της να παγιωθεί ως δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αλλά και να μειώσει περαιτέρω την διαφορά από τον Σκλαβενίτη που βρίσκεται στην κορυφή.
Συγκεκριμένα, στο νέο εβδομαδιαίο φυλλάδιο της αλυσίδας που αφορά την περίοδο που ξεκινάει από σήμερα, 2 Ιανουαρίου (σ.σ. η θυγατρική του γερμανικού ομίλου μαζί με την ΑΒ Βασιλόπουλος και τα MyMarket είναι οι μόνες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που ανοίγουν τα καταστήματα τους σήμερα) η Lidl προμοτάρει την νέα τιμή του φρέσκου γάλακτος ιδιωτικής ετικέτας που προσδιορίζεται πλέον στα 0,95 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι φρέσκο γάλα παραμένει διαχρονικά ένα από τα βασικά αγαθά του ελληνικού νοικοκυριού και αν και γνωρίζει τα τελευταία χρόνια μικρή πτώση στις πωλήσεις του (σ.σ. ένας από τους βασικού λόγους είναι η υπογεννητικότητα) η πιθανή απουσία του από το ψυγείο αποτελεί λόγο και κίνητρο για επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ.
Η μείωση της τιμής από τα 0,99 στα 0,95 ευρώ από τα Lidl ανοίγει την ψαλίδα από τους δύο βασικούς ανταγωνιστές, την Σκλαβενίτης και την ΑΒ Βασιλόπουλος των οποίων τα αντίστοιχα προϊόντα private label διατίθενται έναντι 1 ευρώ. Σε ότι αφορά τα επώνυμα γάλατα οι τιμές στο πλήρες φρέσκο ξεκινούν συνήθως πάνω από 1,5 ευρώ αν και υπάρχουν μέσα στο χρόνο αρκετές περίοδοι προσφορών και εκπτώσεων.
Στην κατηγορία του φρέσκου γάλακτος, σχεδόν μία στις τέσσερις συσκευασίες που πωλούνται (ελαφρά πάνω από 25%) είναι private label ενώ ακολουθούν η ΔΕΛΤΑ, σε μικρή απόσταση η Όλυμπος και σε απόσταση η Φάρμα Κουκάκη η οποία κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να αφήσει πίσω της παραδοσιακούς παίκτες όπως είναι για παράδειγμα η ΜΕΒΓΑΛ.
Μειώσεις τιμών σε φέτα και γιαούρτι
Πέρα από το φρέσκο γάλα και στα πλαίσια της καμπάνιας της "ψαλίδι στον πληθωρισμό", όπου η Lidl μειώνει τις τιμές σε βασικά καταναλωτικά αγαθά, η θυγατρική του γερμανικού ομίλου σούπερ μάρκετ, προχωράει από σημερα σε μείωση τιμής κατά 1 ευρώ στην φέτα, στην συσκεαυασία των 400 γρ., με την τιμή πλέον να διαμορφώνεται στα 3,79 ευρώ. Παράλληλα ρίχνει την τιμή και στο στραγγιστό γιαούρτι κατά 20% στην συσκευασία του 1 κιλού με την τιμή να πέφτει στα 1,89 ευρώ.