Single' s day: Άλλη μια ευκαιρία για προσφορές και εκπτώσεις στο εμπόριο
Λίγο πριν την Black Friday έρχεται η 11η Νοεμβρίου για online εκπτώσεις σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων
Άλλη μια ευκαιρία για προσφορές στο λιανικό εμπόριο και τόνωση του τζίρου, είναι ο εξ Ασίας αυτή τη φορά θεσμός, της Single's day. Πρόκειται για ένα 24ωρο πάρτι online προσφορών, στις 11 Νοεμβρίου (11.11) σε καταστήματα με προϊόντα που απευθύνονται κυρίως σε εργένηδες. Εξαρχής, φυσικά, ο στόχος δεν ήταν να γιορτάσουν όσοι δεν έχουν ταίρι αλλά να βρεθεί ακόμη ένας λόγος για να κάνει κάποιος αγορές. Στην περίοδο της πανδημίας και των κλειστών καταστημάτων ο θεσμός ξεκίνησε δειλά δειλά και στην Ελλάδα με εκπτώσεις και προσφορές σε καλλυντικά, αξεσουάρ, βιβλία και ηλεκτρονικά είδη.
Η 11η Νοεμβρίου ξεκίνησε ως anti - Valentine γιορτή, και σύντομα κατέληξε σε μια παγκόσμια αγοραστική τάση, συμβάλλοντας στους μεγάλους τζίρους του λιανεμπορίου που μαζί με την Black Friday καταγράφουν ποσά ρεκόρ.
Το 2009, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Alibaba, εντόπισε κενό για τους singles καταναλωτές και άρχισε να χρησιμοποιεί την ημέρα ως αφορμή για φεστιβάλ αγορών που προσέφερε online εκπτώσεις ως και 80%.Σιγά σιγά η εμπορική τάση «εξαπλώθηκε» φτάνοντας και στην Ευρώπη, στις Η.Π.Α., αλλά και στην Ελλάδα.
«Βροχή» emails για online αγορές
Kαι αφού το Single’s day άρχισε να γίνεται παγκόσμιο trend, έφτασε και στην Ελλάδα. Επίκειται βομβαρδισμός mail για προσφορές , με πολλές μεγάλες αλυσίδες να προσφέρουν εκπτώσεις για online αγορές, στην σκιά της κατάργησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων του Νοεμβρίου. Μεγάλες αλυσίδες και πολυεθνικές με καταχωρήσεις στο διαδίκτυο ενημερώνουν για τις online προσφορές και σε κάποιες περιπτώσεις για προσωποποιημένες επιλογές που το κατάστημα προσφέρει σε πελάτες της.