Σάλος με μεγιστάνα CEO: Προτρέπει τους φτωχούς να τρώνε δημητριακά για βραδινό
Την αποδοκιμασία του πολυεκατομμυριούχου Γκάρι Πίλνικ, CEO της Kellog’s, προκάλεσε δήλωσή του, ότι οι οικογένειες με οικονομική δυσχέρεια θα μπορούσαν να τρώνε δημητριακά για δείπνο, με πολλούς να παρομοιάζουν την αποστροφή αυτή με τη γνωστή φράση που αποδίδεται στη Μαρία Αντουανέτα.
Συγκεκριμένα ο Γκάρι Πίλνικ μιλούσε στο CNBC στις 21 Φεβρουαρίου, σημειώνοντας: «Η κατηγορία των δημητριακών ήταν πάντα αρκετά προσιτή και τείνει να είναι μια εξαιρετική επιλογή όταν οι καταναλωτές βρίσκονται υπό πίεση».
«Αν σκεφτείτε το κόστος των δημητριακών για μια οικογένεια σε σχέση με άλλες επιλογές φαγητού, είναι πολύ πιο προσιτά», πρόσθεσε.
Ο παρουσιαστής του CNBC ρώτησε τον πολυεκατομμυριούχο αν οι παρατηρήσεις του θα μπορούσαν να εκληφθούν «με λάθος τρόπο» από τους καταναλωτές που έχουν αναγκαστεί να ξοδέψουν 26% πιο πάνω για τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ από το 2020.
Ο Πίλνικ υπερθεμάτισε, λέγοντας: «Τα δημητριακά για δείπνο είναι κάτι που είναι πιθανότατα αποτελεί τάση και θα περιμέναμε [να συνεχίσει] καθώς οι καταναλωτές βρίσκονται υπό πίεση».
«Μάλλον αυτός δεν δίνει στα παιδιά του δημητριακά για βραδινό»
Βέβαια μάλλονα όλα αυτά δεν άρεσαν και τόσο σε όσους τα άκουσαν, αν κρίνουμε από τη θύελλα αντιδράσεων στα social media.
Ένας χρήστης του TikTok αναφέρθηκε χλευαστικά στο ότι ο Πίλνικ κέρδισε ετήσιο βασικό μισθό 1 εκατομμυρίου δολαρίων.
«Αυτός ο ανόητος βγάζει 4 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο», είπε ο συγκεκριμένος χρήστης. «Πιστεύετε ότι ταΐζει τα παιδιά του με δημητριακά για δείπνο;»
Ένας άλλος χρήστης σε αυτήν την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αντέδρασε λέγοντας: «Τι στο διάολο δυστοπικό τοπίο είναι αυτό; Δώστε στον απλό κόσμο δημητριακά για δείπνο!».
Ένας απάντησε: «Καλύτερα ας φάμε τους πλούσιους». Διάφοροι άλλοι επεσήμαναν πώς τα δημητριακά - ειδικά οι μάρκες που κατασκευάζονται από την Kellogg's - δεν είναι ιδιαίτερα φθηνά.
«Το να διαφημίζεις σε πεινασμένους ότι τα δημητριακά μπορεί να είναι καλά για δείπνο δεν σημαίνει ότι «συναντάς τους ανθρώπους εκεί που είναι», έγραψε η συγγραφέας αυτοβοήθειας Marianne Williamson στο X. «Εκμεταλλεύεται τους πεινασμένους για οικονομικό όφελος», πρόσθεσε.
Ο Πίλνικ, 59 ετών, είναι ο CEO της Kellogg’s από τον Οκτώβριο, όπως δείχνει το προφίλ του στο LinkedIn. Έχει εργαστεί για τον οργανισμό με έδρα το Μίσιγκαν για περισσότερα από 23 χρόνια.