Πώς οι απατεώνες «ψαρεύουν» πελάτες μέσα από το διαδίκτυο τάζοντας μεγάλες εκπτώσεις
Μαρτυρία γυναίκας που έπεσε θύμα μιας τέτοιας διαδικτυακής παγίδας: «Φαίνεται ότι δεν μπορούμε να προστατευτούμε».
Διαρκώς νέους τρόπους και μεθόδους μηχανεύονται οι επιτήδειοι που καταφέρνουν να αποσπάσουν τους κωδικούς πρόσβασης στους τραπεζικούς λογαριασμούς από ανυποψίαστους πελάτες τραπεζών.
Ο πρόεδρος CSI & ειδικός ερευνητής ηλεκτρονικών εγκλημάτων, Μανώλης Σφακιανάκης, εξήγησε μιλώντας στην ΕΡΤ τις διάφορες μεθόδους με τις οποίες οι απατεώνες «ψαρεύουν» πελάτες μέσα από το διαδίκτυο τάζοντας τους μεγάλες έκπτώσεις σε προϊόντα.
Όπως επισημάνθηκε μάλιστα, μέσο προστασίας είναι το χαμηλό πιστωτικό όριο στις κάρτες καθώς οι επιτήδειοι τραβάνε όλο το ποσό που μπορούν από τις κάρτες.
Πρόσθεσε επίσης ότι και εκατοντάδες αντικαταβολές είναι μαϊμού, οπότε οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί στο τι παραλαμβάνουν αλλά και στο να σπεύδουν να ακυρώσουν τις κάρτες με την ελπίδα η τράπεζα να μπλοκάρει την πληρωμή.
Η paypall είναι σημαντικό να υπάρχει στο περιβάλλον πληρωμής γιατί είναι απίθανο να γίνει με αυτήν απάτη πρόσθεσε.
Από την πλευρά της η πρόεδρος της Ε|ΚΠΟΙΖΩ Παναγιώτα Καλαποθαράκου κάλεσε τους καταναλωτές να ψάχνουν πριν για την αξιοπιστία της εταιρείας.