Ποιες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης χρησιμοποιεί ο Μπιλ Γκέιτς
Ο μεγιστάνας της τεχνολογίας δεν θα μπορούσε παρά να χρησιμοποιεί τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης της Microsoft.
Η τεχνητή νοημοσύνη διεισδύει όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας. Οι εφαρμογές τις είναι πάρα πολλές και βοηθούν σε διάφορες εργασίες. Ποιες από αυτές τις εφαρμογές όμως χρησιμοποιεί ένας από τους μεγιστάνες της Πληροφορικής, ο ιδρυτής της Microsoft;
Ο Μπιλ Γκέιτς, ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, αφιερώνει πολύ χρόνο σε συναντήσεις. Για να επεξεργαστεί όσα συζητήθηκαν, χρησιμοποιεί τακτικά τη λειτουργία σύνοψης AI στο Teams, είπε στο The Verge.
Ο Γκέιτς δεν είναι μόνος – μια έρευνα πέρυσι διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να εξοικονομήσουν έως και δύο ώρες την ημέρα.
Οι συναντήσεις, όπως τα μανιτάρια, έχουν τον τρόπο να ξεπροβάλλουν και να πολλαπλασιάζονται. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για κάποιον όπως ο Μπιλ Γκέιτς, ο δισεκατομμυριούχος φιλάνθρωπος, συνιδρυτής και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Microsoft.
Εφαρμογές AI για συναντήσεις
Ως μέρος της δουλειάς του, ο Γκέιτς αφιερώνει πολύ χρόνο σε συναντήσεις. Και όταν ο Γκέιτς είναι στο δωμάτιο ή στο τηλεφώνημα, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι θα γίνει εξαιρετικά λεπτομερές, σύμφωνα με τον Κρις Ουίλιαμς, πρώην αντιπρόεδρο του τμήματος Προσωπικού στη Microsoft, ο οποίος συνεργάστηκε στενά με τον Μπιλ Γκέιτς για οκτώ χρόνια.
Ο Γκέιτς «ήταν πάντα περίεργος, πάντα ήθελε να καταλάβει, πάντα ξετρύπωνε την παραμικρή λεπτομέρεια», τόνισε ο Ουίλιαμς.
Για τον Γκέιτς, κάθε συνάντηση περιέχει πολύ υλικό για να αφομοιώσει εκ των υστέρων – μια εργασία που λέει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι κατάλληλη για να βοηθήσει.
«Θα έλεγα ότι η δυνατότητα που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι η σύνοψη της συνάντησης, η οποία είναι ενσωματωμένη στο Teams της Microsoft, την οποία χρησιμοποιώ πολύ», είπε ο Μπιλ Γκέιτς σε συνέντευξή του στο The Verge. «Η ικανότητα αλληλεπίδρασης και όχι απλώς λήψης της περίληψης, αλλά και ερωτήσεων σχετικά με τη συνάντηση, είναι πολύ φανταστική».
Το εργαλείο στο οποίο αναφέρεται ο Γκέιτς είναι το Copilot της Microsoft, το οποίο υποστηρίζεται από τη συνεργασία της εταιρείας με το OpenAI και διατίθεται ως πρόσθετο χαρακτηριστικό για πολλές εφαρμογές γραφείου του Microsoft 365.
Το Copilot της Microsoft
Το Copilot επιτρέπει στους χρήστες να «βρίσκουν και να χρησιμοποιούν πληροφορίες που είναι θαμμένες σε έγγραφα ή χαμένες σε συνομιλίες και να κάνουν τα πράγματα με εντελώς νέους τρόπους χρησιμοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης», λέει η εταιρεία.
Φυσικά, η προσφορά της Microsoft είναι ένα από τα πολλά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που εμφανίζονται για να βοηθήσουν τους υπαλλήλους γραφείου να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο ασχολούμενοι με συσκέψεις.
Και ο Γκέιτς δεν είναι ο μόνος που χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση για να μειώσει τον φόρτο εργασίας του: μια έρευνα του Hubspot πέρυσι διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να εξοικονομούν έως και δύο ώρες την ημέρα σε εργασίες όπως ο προγραμματισμός συσκέψεων, η λήψη σημειώσεων και η εισαγωγή δεδομένων.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι χρήστες του Copilot είπαν ότι το εργαλείο τους δίνει τη δυνατότητα να παραλείπουν τις συναντήσεις συνολικά και μαθαίνουν τί ειπώθηκε σε αυτές μέσω του προγράμματος ανακεφαλαίωσης της τεχνητής νοημοσύνης.
Ως ένας από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της τεχνητής νοημοσύνης, ο Γκέιτς έχει ξεκάθαρη άποψη σχετικά με τους περιορισμούς της τεχνολογίας. «Αν είναι ένα πρόβλημα που οι άνθρωποι δεν είναι καλοί στο να αντιμετωπίσουν, τότε οι σημερινές τεχνικές δεν δημιουργούν κάποια νέα προσέγγιση», είπε σε άλλη συνέντευξη νωρίτερα φέτος.
Εν ολίγοις, τα τρέχοντα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης είναι πολύ πιο γρήγορα στην εκτέλεση καλά καθορισμένων εργασιών που κάνουν σήμερα οι άνθρωποι, αν και πιο αργά, όπως η μεταγραφή και η σύνοψη σημειώσεων συνάντησης.
Και ενώ οι πιο έξυπνες συναντήσεις μπορεί να μην είναι η πιο συναρπαστική περίπτωση χρήσης που μπορεί να φανταστεί κανείς για την τεχνητή νοημοσύνη, οι πιθανές εξοικονομήσεις είναι σημαντικές.
Μια έρευνα από το Reclaim.ai διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι ξοδεύουν περισσότερο από το ένα τρίτο των ωρών εργασίας τους σε συναντήσεις, οι οποίες με βάση τη μέση αμοιβή στις ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν περίπου 29.000 δολάρια ανά εργαζόμενο κάθε χρόνο.
Αυτά είναι χρήματα (και χρόνος) που, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα μπορούσαν πιθανώς να δαπανηθούν πολύ καλύτερα.