Πανελλήνια Παρουσίαση Fiat 600
Το ηλεκτρικό FIAT 600e και το υβριδικό 600 Hybrid αποτελούν την γκάμα του μοντέλου που σηματοδοτεί την επιστροφή της Fiat στο B-Segment.
Το νέο Fiat 600 σχεδιάστηκε με βάση ένα τρίπτυχο: Τη μέγιστη ευρυχωρία σε ένα κόμπακτ αμάξωμα μήκους 4,17 m, την εύκολη οδήγηση στην πόλη και το συνδυασμό της σχεδίασης με την υψηλή αποδοτικότητα.
Το ηλεκτρικό σύστημα έχει αυτονομία πάνω από 400 km σε μικτές συνθήκες και πάνω από 600 km σε αμιγώς αστικό περιβάλλον. Από την άλλη πλευρά. Η εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία του 600 Hybrid εξασφαλίζει οικονομική, άνετη και ευχάριστη οδήγηση, με δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Παράλληλα διαθέτει κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, υποστηρίζοντας αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.
Το νέο 600 συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που ζητά το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας: Δίνει περισσότερο χώρο, περισσότερη αυτονομία ακόμα πιο ευχάριστη αίσθηση, ασφάλεια και ευκολία στην οδήγηση.
Εμβληματική σχεδίαση
Οι σχεδιαστές του Fiat 600 πέτυχαν σχεδόν το τέλειο. Το νέο μοντέλο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως το μεγαλύτερο αδερφάκι του 500e, αποτελώντας μια εξέλιξη του θρυλικού DNA με μεγαλύτερες διαστάσεις και πέντε πόρτες για υψηλή πρακτικότητα.
Αντίστοιχοι σχεδιαστικοί δεσμοί με το 500e υπάρχουν και στην καμπίνα που έχει χώρο για πέντε ενήλικους και 15 lt αποθηκευτικών χώρων για μικροπράγματα. Έχει επίσης εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση χάρη στο μεγάλο άνοιγμα των θυρών, υψηλή εξατομίκευση και κορυφαία τεχνολογία για την άνεση, την ασφάλεια και την ψυχαγωγία, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μασάζ στο κάθισμα του οδηγού.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” μαζί με την οθόνη αφής 10,25” του συστήματος infotainment βάζουν στιβαρές βάσεις για την ποιοτική ψηφιακή εμπειρία στην καμπίνα του νέου 600, ενώ οι υπηρεσίες Connected services την ολοκληρώνουν.
Εστιασμένο κυρίως στην ασφάλεια, το Connect ONE μπορεί να εκτελεί κλήσεις ανάγκης και εξυπηρέτησης, καθώς και να δίνει χρήσιμα στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου σε μηνιαία βάση.
Το Connect PLUS είναι σχεδιασμένο για να κάνει τη χρήση πιο άνετη, περιλαμβάνοντας υπηρεσίες πλοήγησης, απομακρυσμένο έλεγχο μέσω της εφαρμογής Fiat app και πολλές ακόμα δυνατότητες.
Ειδική αναφορά αξίζει στο Trip Report που βοηθάει το χρήστη να αναλύει και να βελτιώνει τον τρόπο που οδηγεί, ώστε να πετυχαίνει χαμηλότερη κατανάλωση, ελαφρύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τη λιγότερη δυνατή φθορά του αυτοκινήτου.
Η τεχνολογία του νέου Fiat 600 (e και Hybrid)
Το νέο 600e χρησιμοποιεί το πλέον εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα του ομίλου Stellantis, που είναι κόμπακτ και αποδοτικό. Η συστοιχία των μπαταριών έχει χωρητικότητα 54 kWh και συνεργάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 156 ίππων, εξασφαλίζοντας αυτονομία πάνω από 400 χλμ κατά WLTP σε μικτές συνθήκες και πάνω από 600 χλμ σε καθαρά αστικό περιβάλλον.
Η φόρτιση υποστηρίζει έως 100 kW σε ρεύμα DC που σημαίνει ότι η μπαταρία φτάνει στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα. Για το εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ο on board φορτιστής είναι 11 kW και μια πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε κάτω από έξι ώρες.
Ο όρος Hybrid στο 600 υποδηλώνει ένα έξυπνο και αποτελεσματικό σύστημα που αποδίδει 100 ίππους και μειώνει αξιοσημείωτα την κατανάλωση, εκπέμποντας μόνο 110 έως 114 g CO2/km (αναμένεται η τελική έγκριση).
Το 600 Hybrid δίνει αληθινή υβριδική εμπειρία, με ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, τόσο στο καθαρά αστικό πεδίο με ταχύτητα έως 30 km/h όσο και στον πιο ανοιχτό δρόμο όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές.
Το σύστημα συντίθεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1.200 κ.εκ., ισχύ 100 ίππων και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, μια μπαταρία ιόντων λιθίου τάσης 48V και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που είναι έξι σχέσεων και τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη. Το τελευταίο φιλοξενεί τον ηλεκτρικό κινητήρα -αρχιτεκτονική “P2”- των 21 kW (28,6 ίππων), το inverter και την κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης.
Το νέο FIAT 600 Hybrid ολοκληρώνει την διαδικασία 0-100 km/h σε σχεδόν 11” και η ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές βελτιώνει τα χαρακτηριστικά απόδοσης και δίνει ζωντανή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.
Το 600 Hybrid ξεκινάει 100% ηλεκτρικά (e-launch) περιορίζοντας ουσιαστικά την κατανάλωση, διαθέτει λειτουργία e-creeping με την οποία κινείται προς τα εμπρός χωρίς ο οδηγός να αγγίζει το γκάζι (e-queueing), ενώ πλήρως ηλεκτρικό μπορεί να είναι και το παρκάρισμα (e-parking).
Από 28.190€ το ηλεκτρικό FIAT 600e
Από €28.190 ξεκινάει ο τιμοκατάλογος της ηλεκτρικής έκδοσης του ολοκαίνουργιου B-SUV της Fiat, που θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού RED και la Prima, με τον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων και την μπαταρία των 54 kWh.
Περιλαμβάνοντας και την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» η τιμή του πρώτου είναι €28.190 και συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολείς Full LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, infotainment με οθόνη αφής 10”, αυτόματο κλιματισμό, ambient light, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ και ασύρματο κλειδί.
Για την πολυτελή έκδοση la Prima η τιμή είναι 31.890 ευρώ και στον εξοπλισμό προστίθενται ζάντες 18”, ενεργό cruise control, περιμετρικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με μασάζ, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με hands-free λειτουργία και ασύρματο κλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας.
Όλα τα FIAT 600e καλύπτονται από 5 χρόνια εγγύησης μηχανικών μερών και 8 χρόνια για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με την λήψη παραγγελιών να ξεκινάει τις ερχόμενες ημέρες. Παράλληλα θα ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος και για την έκδοση Hybrid με το υβριδικό σύστημα των 100 ίππων και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.