Λογαριασμός «χαστούκι» στη Μύκονο: Τουρίστες πλήρωσαν 815 ευρώ για δύο ποτά!
Στα Διεθνή ΜΜΕ έφτασε η...χάρη γνωστού μαγαζιού της Μυκόνου που «έγδυνε» τουρίστες.
Η Μύκονος αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους πιο δημοφιλείς παγκόσμιους προορισμούς, ωστόσο, η χλιδή που πρεσβεύει το νησί, αντικατοπτρίζεται σε όλους τους τομείς με αρκετές δόσεις υπερβολής.
Από την διαμονή, την τιμή της ξαπλώστρας, το φαγητό, ακόμα και το ποτό. Υπενθυμίζεται πως και πέρσι είχαν έρθει στο φως καταγγελίες όπως εκείνη για τα «χρυσά καβουροπόδαρα», τα οποία είχαν γίνει θέμα μέχρι και στα διεθνή ΜΜΕ.
Αυτή τη φορά τον γύρο του διαδικτύου κάνει μια νέα καταγγελία Αμερικάνων τουριστών που πλήρωσαν υπέρογκο λογαριασμό σε μαγαζί στο νησί των ανέμων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την DailyMail ένα ζευγάρι ισχυρίζεται ότι χρεώθηκε το αδιανόητο ποσό των 815 ευρώ για ΔΥΟ ποτά.
Στην κριτική που άφησε στο TripAdvisor το ζευγάρι καταγγέλλει ότι «αποφάσισε να επισκεφθεί το συγκεκριμένο παραθαλάσσιο μαγαζί της Μυκόνου και ότι σερβιτόροι του είπαν ότι μπορούσε να χρησιμοποιήσει δωρεάν τις ξαπλώστρες αρκεί να παραγγείλει κάτι».
Συγκεκριμένα ο απελπισμένος ταξιδιώτης έγραψε «Κανένα πρόβλημα… παραγγείλαμε 2 ποτά τα οποία είδαμε ότι κόστιζαν 51 ευρώ το καθένα. ΣΟΚ! Αν αυτό δεν σας φαίνεται αρκετά τρελό, μόλις επιστρέψαμε στις ΗΠΑ, παρατηρήσαμε ότι είχαμε μια χρέωση 815 ευρώ στην κάρτα μας από το συγκεκριμένο μαγαζί. ΓΙΑ 2 ΠΟΤΆ!!!!!» έγραψαν στο TripAdvisor.
Απαντώντας στην κριτική των δύο τουριστών, το κατάστημα υποστηρίζει ότι είναι ευθύνη των πελατών να ελέγχουν τα μενού του καταστήματος για τις τιμές, προτού δώσουν την παραγγελία τους, σημειώνοντας ότι οι ξαπλώστρες δεν είναι «δωρεάν», αλλά έρχονται με ελάχιστη κατανάλωση.
«Παρακαλώ, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας, ώστε να επανεξετάσουμε τις συναλλαγές και να επικοινωνήσουμε μαζί σας» προσθέτει ο υπεύθυνος του καταστήματος για το ποσό που χρεώθηκε στην κάρτα των τουριστών.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο υπεύθυνος κάλεσε τους πελάτες να πάρουν πίσω τις σκληρές εκφράσεις που χρησιμοποίησαν για το κατάστημα, τονίζοντας: «καθώς προσπαθούμε να προσφέρουμε μια θετική εμπειρία για όλους τους επισκέπτες μας και δεν υπάρχει καμία πρόθεση από μέρους μας να χαλάσουμε την εμπειρία σας».
Όπως σημειώνει η Daily Mail, αυτή δεν η πρώτη φορά που το εν λόγω κατάστημα δέχεται πυρά για τις τιμές του.