Βραβείο στον Κυριάκο Μητσοτάκη για τη viral παρουσία του στο TikTok
Με την ειδική τιμητική διάκριση Ermis White βράβευσαν το βράδυ της Πέμπτης (1/2) τα Ermis Awards τον πρωθυπουργό, Κυριάκος Μητσοτάκης, και το Γραφείο Επικοινωνίας του για την επιτυχημένη και viral παρουσία του στο Tik Tok.
Μάλιστα, φέτος για πρώτη φορά απονεμήθηκαν οι ειδικές τιμητικές διακρίσεις Ermis White επιβραβεύοντας την δημιουργικότητα στο χώρο των μέσων κοινονικών δικτύων και της διαφήμισης. Η πρώτη εξ αυτών απονεμήθηκε στο Γραφείο Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την Tik Tok Καμπάνια, που έχει αναλάβει.
Τα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στην Ελλάδα.
Το βραβείο παρέλαβε η στενή συνεργάτιδα και διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη η οποία στάθηκε στο γεγονός ότι μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τη δυνατότητα να εκφραστεί με φυσικότητα και να δείξει με αμεσότητα πτυχές του χαρακτήρα του στους πολίτες. «Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής ο οποίος ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο», ανέφερε η κυρία Κάπη χαρακτηριστικά.
Η διευθύντρια επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, τόνισε παραλαμβάνοντας την τιμητική διάκριση: «Αν μου έλεγε κάποιος πριν από 11 χρόνια που ξεκίνησα να δουλεύω με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι θα ερχόμουν σήμερα εδώ για να παραλάβω αυτό το βραβείο, νομίζω ότι θα τον κοιτούσα με φοβερή απορία. Κι όμως τα καταφέραμε και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής θέλω να σας πω ότι ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε έναν τρόπο να υπάρξουμε σε αυτήν την πλατφόρμα, να βρούμε έναν τρόπο που να μην είναι “βαρετός” και να μην είναι καθόλου “cringe”».
Το βραβείο απένειμε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB, Μανόλης Παπαπολύζος ο οποίος κατά την βράβευση σημείωσε: «Είναι πολύ σημαντική διάκριση και απονέμεται σε εκείνον που το 2023 βρήκε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσει σωστά και αποδοτικά αυτό το νέο σχετικά μέσο που λέγεται ΤikTok. Απονέμεται σε εκείνον που κατάφερε να χτίσει στο ΤikTok την πιο επιτυχημένη καμπάνια με οργανική απήχηση του 2023. Η καμπάνια που συγκέντρωσε περισσότερο από 2 εκατομμύρια likes και 42 εκατομμύρια views! Μια καμπάνια που αποτελεί πια case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok».