Επικό αυτοτρολάρισμα Μητσοτάκη στο TikTok: «Μου λένε ότι γουρλώνω τα μάτια μου»
Με ένα... απολαυστικό βίντεο στο TikTok ο Κυριάκος Μητσοτάκης «γιορτάζει» τη βράβευσή του από τα Ermis Awards ως την «καμπάνια που αποτελεί case study σε Ελλάδα και εξωτερικό».
Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός ανέβασε το βράδυ της Παρασκευής (2/2) ένα νέο βίντεο -με μεγάλη δόση χιούμορ- στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο -όπως λέει ο ίδιος- ανήκει στην κατηγορία... «Wait for it».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρεται αρχικά στη βράβευση της παρουσίας του στην πλατφόρμα με Ermis Awards λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μας απένειμαν το βραβείο Ermis, ήταν το τελευταίο πράγμα που περιμέναμε». «Με αφορμή αυτό θυμήθηκα ένα βίντεο το οποίο είχαμε ετοιμάσει προεκλογικά και δεν το ανεβάσαμε», λέει.
Στο... αυτοτρολάρισμα που ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης αστειεύεται με τις εκφράσεις του σημειώνοντας πως «μου λένε ότι γουρλώνω τα μάτια μου, εγώ δεν το καταλάβαινα πολύ. Η ομάδα μου ήταν απελπισμένη μαζί μου».
Ακολουθούν φωτογραφίες και βίντεο με την ομάδα του να του συνιστά να... φτιάξει τα μαλλιά του. «Είναι ελαφρώς αχτένιστα ειδικά όταν μιλάω έξω και φυσάει», εξηγεί ο ίδιος.
Το νόημα, όπως τονίζει και ο ίδιος, είναι ότι «ένα από τα μυστικά της δουλειάς είναι να μην παίρνει κανένας τον εαυτό του σοβαρά και να αυτοσαρκάζεσαι και λίγο».
Ειδικό βραβείο για την παρουσία του στο TikTok
Σημειώνεται πως το βράδυ της Πέμπτης (1/2) ο πρωθυπουργός βραβεύθηκε με την ειδική τιμητική διάκριση Ermis White για την επιτυχημένη και viral παρουσία του στο TikTok.
Μάλιστα, φέτος για πρώτη φορά απονεμήθηκαν οι ειδικές τιμητικές διακρίσεις Ermis White επιβραβεύοντας την δημιουργικότητα στο χώρο των μέσων κοινονικών δικτύων και της διαφήμισης. Η πρώτη εξ αυτών απονεμήθηκε στο Γραφείο Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την Tik Tok Καμπάνια, που έχει αναλάβει.
Τα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στην Ελλάδα.
Το βραβείο παρέλαβε η στενή συνεργάτιδα και διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη η οποία στάθηκε στο γεγονός ότι μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τη δυνατότητα να εκφραστεί με φυσικότητα και να δείξει με αμεσότητα πτυχές του χαρακτήρα του στους πολίτες. «Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής ο οποίος ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο», ανέφερε η κυρία Κάπη χαρακτηριστικά.
Η διευθύντρια επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, τόνισε παραλαμβάνοντας την τιμητική διάκριση: «Αν μου έλεγε κάποιος πριν από 11 χρόνια που ξεκίνησα να δουλεύω με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι θα ερχόμουν σήμερα εδώ για να παραλάβω αυτό το βραβείο, νομίζω ότι θα τον κοιτούσα με φοβερή απορία. Κι όμως τα καταφέραμε και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής θέλω να σας πω ότι ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε έναν τρόπο να υπάρξουμε σε αυτήν την πλατφόρμα, να βρούμε έναν τρόπο που να μην είναι “βαρετός” και να μην είναι καθόλου “cringe”».
Το βραβείο απένειμε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB, Μανόλης Παπαπολύζος ο οποίος κατά την βράβευση σημείωσε: «Είναι πολύ σημαντική διάκριση και απονέμεται σε εκείνον που το 2023 βρήκε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσει σωστά και αποδοτικά αυτό το νέο σχετικά μέσο που λέγεται ΤikTok. Απονέμεται σε εκείνον που κατάφερε να χτίσει στο ΤikTok την πιο επιτυχημένη καμπάνια με οργανική απήχηση του 2023. Η καμπάνια που συγκέντρωσε περισσότερο από 2 εκατομμύρια likes και 42 εκατομμύρια views! Μια καμπάνια που αποτελεί πια case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok».