Μέγκαν Μάρκλ: Έστειλε «απολογητικό» email στους πελάτες του brand της - Ο λόγος που ζητά συγνώμη
Η νεοσύστατη εταιρεία, έχει ήδη σημειώσει την πρώτη της επιτυχία, καθώς ξεπούλησε στο πρώτο κιόλας επιχειρηματικό της βήμα.
Η Μέγκαν Μαρκλ που πρόσφατα προχώρησε στο λανσάρισμα του νέου της brand «As Ever» αποδεικνύει μέρα με την ημέρα ότι, παρά τις φωνές αμφισβήτησης, το lifestyle είναι ξεκάθαρα το νέο της «βασίλειο».
Η νεοσύστατη εταιρεία, που εδρεύει στο Λος Άντζελες, έχει ήδη σημειώσει την πρώτη της επιτυχία, καθώς ξεπούλησε στο πρώτο κιόλας επιχειρηματικό της βήμα.
Συγκεκριμένα το προϊόν της Δούκισσας του Σάσεξ που πήγε ιδιαίτερα καλά, καθώς εξαντλήθηκε σε λιγότερο από πέντε λεπτά, ήταν το μέλι περιορισμένης έκδοσης Wildflower Honey with Honeycomb.
Ωστόσο, κανένα λανσάρισμα εταιρείας δεν είναι πλήρες χωρίς ένα ή δύο τεχνικά προβλήματα. Έτσι κάποιοι αγοραστές ενώ κατάφεραν να το αγοράσουν -παρά το γεγονός ότι το απόθεμα είχε εξαντληθεί- έμαθαν εκ των υστέρων ότι δεν θα έπαιρναν το μέλι.
Όπως φαίνεται σε στιγμιότυπα οθόνης που μοιράστηκαν στο X, η ομάδα «As Ever» έστειλε email στους πελάτες για να ζητήσει συγγνώμη και να τους προσφέρει επιστροφή χρημάτων και ένα δώρο για την ταλαιπωρία τους.
«Ο ενθουσιασμός δημιούργησε έναν όγκο κίνησης στην ιστοσελίδα που ούτε εμείς δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε (με τα πάντα να εξαντλούνται σε λιγότερο από μία ώρα)», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
«Οι παραγγελίες γίνονταν τόσο γρήγορα που το backend του ιστότοπου δεν είχε την ευκαιρία να συμβαδίσει. Το μέλι περιορισμένης έκδοσης που αγοράσατε ήταν, δυστυχώς, ήδη εξαντλημένο. Εργαζόμαστε για την αναπλήρωση των αποθεμάτων και θα σας στείλουμε ευχαρίστως ένα προϊόν της επιλογής σας για να σας ευχαριστήσουμε για την κατανόησή σας», συνεχίζει το email.
Στο ίδιο email, η Μέγκαν αφού πρώτα ευχαριστεί το κοινό της για την τεράστια ανταπόκριση στη συνέχεια ζητά συγνώμη από τους πελάτες της, διαβεβαιώνοντας τους ότι η ομάδα του brand δουλεύει πολύ σκληρά και κάνει ότι μπορεί έτσι ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα. Ωστόσο η απήχηση του κόσμου ήταν τέτοια που το προϊόν έγινε ανάρπαστο σε μόλις λίγα λεπτά.
Έτσι τους ενημέρωσε ότι θα αναπληρώσουν την απώλεια με ένα δώρο που αν και γνωρίζει ότι δεν είναι το ίδιο με αυτό που παρήγγειλαν, θα φροντίσει να λάβουν πρώτοι ενημέρωση για το πότε θα επανέλθει το απόθεμα.
«Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη. Πραγματικά σημαίνει τόσα πολλά για μένα. Λυπήθηκα πολύ όταν έμαθα τι συνέβη με την παραγγελία σου και ότι λόγω υπερπώλησης δεν είμαστε σε θέση να σου δώσουμε το Μέλι Περιορισμένης Έκδοσης. Να ξέρετε ότι η ομάδα δούλεψε πολύ σκληρά σε κάθε τμήμα και αισθανθήκαμε εξίσου λυπημένοι όταν μάθαμε τι είχε συμβεί. Δεν χρειάζεται να το παραγγείλετε, θα σας έρθει με το ταχυδρομείο ως δώρο από εμένα». συνέχισε η δούκισσα του Σασεξ.