Επίθεση - σοκ σε δημοτικό σχολείο: «Τρίτη φορά δέχτηκε μπουνιές στο πρόσωπο»
Άλλο ένα περιστατικό ενδοσχολικής βίας και μάλιστα σε δημοτικό σχολείο, είδε το φως της δημοσιότητας. Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του onlarissa, δεν είναι μεμονωμένο.
Το συμβάν έλαβε χώρα σε Δημοτικό Σχολείο του Αμπελώνα Λάρισας με θύμα ανήλικο παιδί. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθερία», ένας μαθητής Δημοτικού δέχτηκε επίθεση από συμμαθητές του με χτυπήματα στο πρόσωπο μέσα στο σχολείο.
Οι γονείς του το μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας, όπου οι γιατροί έδωσαν μάλιστα και έγγραφη γνωμάτευση η οποία βρίσκεται στη διάθεση των Αρχών.
Τι καταγγέλλει ο πατέρας του παιδιού
Ο πατέρας του παιδιού αναφέρει ότι κανείς από τους γονείς των ανήλικων μαθητών δεν προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί του, δείχνοντας «τεράστια αδιαφορία». Επίσης είναι «εξοργισμένος από την αντίδραση δασκάλων και διευθυντή» γιατί από ό,τι φαίνεται «δεν ενημέρωσαν κανέναν», αλλά και γιατί πρώτα από όλα «επέτρεψαν να συμβεί μέσα στο σχολείο μια τέτοια επίθεση». Μάλιστα όπως τονίζει ήταν η τρίτη φορά που δέχτηκε το παιδί μπουνιές στο πρόσωπο. Όλα τα στοιχεία της υπόθεσης είναι ήδη στη διάθεσή της Αστυνομίας.
Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού
H πλατφόρμα για την αποτύπωση περιστατικών σχολικού εκφοβισμού θα τεθεί σε λειτουργία στα μέσα Απριλίου, όπως έκανε γνωστό ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Γιάννης Κατσαρός.
Μιλώντας για την επαναφορά της πενθήμερης αποβολής στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του bullying αλλά και γενικότερα για τις αλλαγές που προανήγγειλε στα σχολεία ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Γιάννης Κατσαρός τόνισε: «Θα υπάρχει η δυνατότητα στους μαθητές και στους γονείς των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στους γονείς των μαθητών της πρωτοβάθμιας να προβαίνουν σε αναφορές περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.
»Η διαδικασία που θα ακολουθεί μετά, γιατί αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία και αυτό που θα πρέπει να καταλάβουν και γονείς και μαθητές, είναι ότι το σχολείο μετά θα παρεμβαίνει αρχικά στο επίπεδο του σχολείου με μια ομάδα διμελή από το διευθυντή και τον σύμβουλο σχολικής ζωής στη δευτεροβάθμια ή τον διευθυντή και έναν εκπαιδευτικό που έχει ήδη οριστεί σε κάθε σχολείο.
»Θα παρεμβαίνουν λοιπόν σε επίπεδο σχολικής μονάδας, ενώ ταυτόχρονα την (εκάστοτε) περίπτωση θα επιτηρεί, θα βλέπει, θα έχει πρόσβαση δηλαδή και μία τετραμελής ομάδα στο επίπεδο της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία είναι ο διευθυντής εκπαίδευσης, ένας ψυχολόγος, ένας κοινωνικός λειτουργός και ένας σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης, οι οποίοι θα βλέπουν, κι αν κρίνουν ότι πρέπει, θα παρεμβαίνουν και αυτοί.
»Ταυτόχρονα και το σχολείο θα μπορεί να ζητήσει άμεσα τη βοήθειά τους, όπως όχι μόνον τη βοήθεια αυτών των φορέων, αλλά και όλων των στελεχών τα οποία υπάρχουν».