Κυβερνητική στροφή στην καθημερινότητα – Το Μαξίμου ανεβάζει στροφές ενόψει ΔΕΘ
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπαίνει μπροστά και επιχειρεί να ανακτήσει χαμένο πολιτικό έδαφος προσεγγίζοντας φλέγοντα θέματα της καθημερινότητας.
Μετά το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών, τις αρρυθμίες από τη φωτιά στην Αττική και το καλοκαίρι, το μέγαρο Μαξίμου ρίχνει το βάρος στην καθημερινότητα προσπαθώντας να πάρει πόντους στην δημοσκοπική σκακιέρα. Αυτό σηματοδοτεί η σημερινή επίσκεψη του πρωθυπουργού στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ αλλά και η αυριανή του επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπαίνει μπροστά και επιχειρεί να ανακτήσει χαμένο πολιτικό έδαφος προσεγγίζοντας φλέγοντα θέματα της καθημερινότητας, όπως είναι οι μεταφορές, κυρίως τα λεωφορεία καθώς ο στόλος είναι όχι μόνο γηρασμένος αλλά και δυσλειτουργικός εντείνοντας την γκρίνια των πολιτών. Λιγότερα λεωφορεία, μικρότερη συχνότητα δρομολογίων, κακοσυντηρημένα οχήματα χωρίς κλιματισμό προκαλούν μια ακόμη σημαντική παράπλευρη συνέπεια, το μεγάλο κυκλοφοριακό, καθώς όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν τα δικά τους οχήματα.
«Επενδύουμε συστηματικά στα μέσα μαζικής μεταφοράς»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε στην τηλεόραση της ΕΡΤ υποστηρίζοντας ότι τα 30 νέα λεωφορεία που θα ενταχθούν άμεσα στις γραμμές της ανατολικής Αττικής είναι ένα μόνο μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια για την ανανέωση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική.
«Σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Ανατολικής Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία. Και όταν μιλάμε για καινούρια λεωφορεία, μιλάμε για λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Μιλάμε για λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία. Μιλάμε για λεωφορεία με κλιματισμό, λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως ασφαλή και τα οποία ουσιαστικά αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ».
Ερωτηθείς για θέματα που αφορούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη την οποία ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέπτεται αύριο Τρίτη (27/8) ο πρωθυπουργός ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ήδη στην πόλη κυκλοφορούν 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, περίπου το ένα τρίτο του συνολικού στόλου των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης. Πρόσθεσε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα δοθεί σε λειτουργία και το μετρό της Θεσσαλονίκης ενώ για το Fly Over ανέφερε ότι είναι ένα σύνθετο έργο το οποίο προχωρά με μεγάλη ταχύτητα.
Η γραμμή 4 του μετρό η μεγαλύτερη δημόσια επένδυση
Για το κυκλοφοριακό στην Αττική ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί.
»Και βέβαια σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω και τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρό. Όπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του Λεκανοπεδίου. Διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο».