Κυρανάκης: Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα τρένα - «Πρέπει να τελειώσει η χαλαρότητα»
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών υποστήριξε πως το νέο νομοσχέδιο για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους θα σταθεί σε δυο πυλώνες.

Σχετικά με το νέο νομοσχέδιο που αναμένεται να παρουσιαστεί στη Βουλή, στάθηκε τις πρωινές ώρες της Δευτέρας ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης καθώς και για όσα αναμένεται να αλλάξουν στους ελληνικούς σιδηροδρόμους.
Πρώτο θέμα που κλήθηκε να σχολιάσει ο κ. Κυρανάκης ήταν η ασφάλεια στα τρένα αναφέροντας πως «αδιάκοπα κάθε μέρα εργάζομαι για ασφαλή τρένα και ασφαλή σιδηρόδρομο. Το νέο νομοσχέδιο που φέρνουμε στις 28 του μηνός έρχεται να αναβαθμίζει την ασφάλεια».
Όπως εξήγησε στον ΑΝΤ1 το νέο αυτό νομοσχέδιο θα σταθεί σε δύο βασικούς πυλώνες. Ο ένας θα έχει να κάνει με το προσωπικό, όπου θα πρέπει να γίνει «αυστηροποίηση» αρκετών μέτρων και ότι κάποια πράγματα «πρέπει να αποτελέσουν παρελθόν» και συμπλήρωσε ότι «θα υπάρξουν ποινές όταν γίνονται λάθη».
Ο δεύτερος θα περιλαμβάνει τα συστήματα τεχνολογίας που συμπληρώνουν τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.
«Θα προβλέπεται ο γεωεντοπισμός των τρένων σε πραγματικό χρόνο. Θα γίνει υποχρεωτικό το μέτρο να έχει πομπό κάθε τρένο και σε πραγματικό χρόνο να βλέπουμε σε ποια γραμμή είναι», αναφέρει χαρακτηριστικά ενώ ερωτηθείς για το πότε θα ξεκινήσει να ισχύει το έργο απάντησε: «Θα λειτουργήσει σε 3 μήνες από σήμερα».
Όσον αφορά τα όσα έχουν ήδη γίνει για την βελτίωση στον ελληνικό σιδηρόδρομο εξήγησε ότι «έχουνε γίνει πολλά» και συνέχισε λέγοντας ότι «η κατάσταση στον σιδηρόδρομο δεν μπορεί να είναι άσπρο - μαύρο. Έχουνε γίνει πολλά αλλά τα χρόνια της κρίσης είναι η αλήθεια ότι ο σιδηρόδρομος παρατήθηκε».
Παράλληλα, σημαντικό κομμάτι της συζήτησης υπήρξε το κομμάτι του ήδη υπαρχόντων υπαλλήλων αναφέροντας επίσης ότι «στους υπάλληλους έχει ξεκινήσει η επαναξιολόγηση. Πρέπει να αλλάξει αυτή η χαλαρότητα για κάποιους, αυτό πρέπει να τελειώσει».