ΙΟΝ: «Αντεπίθεση» σε Lacta, Kinder και Dubai Chocolate
Πολυμέτωπο αγώνα έχει ξεκινήσει η η σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ υπό τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο για να φρεσκάρει το σήμα της αλλά κυρίως να κερδίσει νέες αγορές και πελάτες.
![Caption Caption](https://flashgr.cachefly.net/portal-img/art_featured/73/ion-amygdalou.png)
Η δυναμική του Σπύρου Θεοδωρόπουλου, του επιχειρηματία που έγραψε ιστορία με την Chipita και εδώ και πάνω από τρία χρόνια είναι βασικός μέτοχος στην ΙΟΝ, γίνεται μήνα με τον μήνα όλο και πιο ορατή στην ιστορική σοκολατοβιομηχανία. Μπορεί το δυνατό χαρτί της 95χρόνης πλέον εταιρείας να είναι η ΙΟΝ Αμυγδάλου - και δύσκολα θα βρει κάποιον να την ανταγωνιστεί τουλάχιστον ενδοομιλικά - όμως στόχος του νέου μετόχου είναι να κερδίσει και νέα κοινά πέρα από τα παραδοσιακά. Αυτό, καθώς σε έρευνες που πραγματοποίησαν είδαν ότι το brand ΙΟΝ δεν σκοράρει το ίδιο ψηλά στους νεότερους και στα παιδιά όσο στους 40+. Παράλληλα εντόπισαν ότι υπάρχουν αγορές όπου η εταιρεία δεν έχει σημαντική παρουσία ενώ υπάρχουν αρκετά ολιγοπώλια όπου υπάρχει χώρος για νέους παίκτες.
ΙΟΝ ... έκπληξη
Στα πλαίσια αυτά έκανε «έκπληξη» στην Kinder λανσάροντας το φθινόπωρο το δικό της «Παίχνιδο-Αυγό»- μάλιστα με παιχνίδι playmobil - σπάζοντας το (σχεδόν) μονοπώλιο που είχε το «Kinder Έκπληξη». Πριν το λανσάρισμα αυτό η ΙΟΝ έγινε η πρώτη ελληνική εταιρεία στην κατηγορία η οποία τοποθετήθηκε στην αγορά των προϊόντων protein δημιουργώντας μάλιστα ολόκληρη σειρά.
![stighmiotipo-othonis-2025-02-06-130005.png?v=0 stighmiotipo-othonis-2025-02-06-130005.png?v=0](https://flashgr.cachefly.net/image/hor_small/73/stighmiotipo-othonis-2025-02-06-130005.png?v=0)
Επαναλανσαρίσματα
Παράλληλα τις μέρες αυτές λαμβάνουν χώρα αρκετά επαναλανσαρίσματα από διαχρονικές σοκολάτες της εταιρείας, με δύο από αυτά που ξεχωρίζουν να είναι της Σεράνο και της ΙΟΝ Γάλακτος. Η τελευταία μάλιστα στηρίζεται και με κοινή τηλεοπτική καμπάνια με την ΙΟΝ Αμυγδάλου υπό το διαχρονικό μότο «η πρώτη σου αγάπη και παντοτινή» και με τον φτερωτό θεό Έρωτα σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Αν το brand δεν ήταν τόσο εμφανές κάλλιστα κάποιος θα μπορούσε να την μπερδέψει με διαφήμιση της Lacta, που παλαιότερα τέτοιες μέρες (βλέπε Αγίου Βαλεντίνου) δημιουργούσε εντυπωσιακές παραγωγές.
Για την ιστορία να πούμε ότι ION και Lacta (σ.σ. σήμα της Mondelez που εξαγόρασε και την Chipita από τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο) βρέθηκαν απέναντι πριν από ένα περίπου χρόνο στο «δικαστήριο» του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας για μία διαφήμιση της Lacta που είχε κοινά στοιχεία με αυτή της ΙΟΝ. Ήταν μία από ελάχιστες περιπτώσεις που στον Συμβούλιο υπήρξε αίτημα επανεξέτασης και ελέγχου σε δευτεροβάθμιο επίπεδο χωρίς να αλλάζει η απόφαση.
Τέλος, αυτές τις ημέρες η ΙΟΝ βρίσκεται στην φάση τοποθέτησης στα σούπερ μάρκετ και στα σημεία μικρής λιανικής της δικής της εκδοχής (κάτω από το brand Break) της Dubai Chocolate που είναι το τελευταίο trend στην αγορά της σοκολάτας. Και σε αυτή την περίπτωση η ION έδειξε σχετικά γρήγορα αντανακλαστικά καθώς πρόκειται για βιομηχανική παραγωγή που πέρα από τα απαραίτητα τεσταρίσματα που πρέπει να γίνουν θα πρέπει να εξασφαλιστούν μεγάλες ποσότητες σε πρώτες ύλες ώστε να καλυφθεί το σύνολο σημείων λιανικής όπου έχει παρουσία η εταιρεία.