Εμφιαλωμένο νερό: Ανατροπή κορυφής - Ποια εταιρεία πήρε κεφάλι και το 20% της αγοράς
Βίκος και Ζαγόρι κοντράρονται χρόνια για την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά εμφιαλωμένου νερού. Σε μία αγορά που δραστηριοποιούνται πάνω από 40 παίκτες οι δύο ηπειρωτικές βιομηχανίες κατέχουν μερίδιο κοντά στο 40%.
![Caption Caption](https://flashgr.cachefly.net/portal-img/art_featured/11/emfialomeno.jpg?crop=1200,742,0,29)
Η αγορά του εμφιαλωμένου νερού είναι από τις πλέον ανταγωνιστικές στην Ελλάδα. Δραστηριοποιούνται πάνω από 40 παίκτες με τον μεγαλύτερο όγκο της δουλειάς τους να πραγματοποιείται τους καλοκαιρινούς μήνες. Φέτος μετά από πολλά χρόνια είχαμε ανατροπή στην πρώτη θέση καθώς όπως ανέφερε σε δημοσιογραφική ενημέρωση ο Αντιπρόεδρος της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, Κωνσταντίνος Σεπετάς, ο Βίκος κατέκτησε την κορυφή στο σύνολο της αγοράς αφήνοντας το Ζαγόρι στην δεύτερη θέση.
Ένα στα πέντε εμφιαλωμένα νερά που πωλούνται είναι Βίκος
Με βάση με τα επίσημα στοιχεία της NielsenIQ που έχει στη διάθεσή της η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, το 2024 το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατόρθωσε να εδραιώσει την κυριαρχία του στην ελληνική αγορά, κατακτώντας την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 20,4%. Αυτό οφείλεται στο ότι ο Βίκος "έτρεξε" με μεγαλύτερη ταχύτητα από τον ανταγωνισμό που επίσης παρουσίασε άνοδο λόγω της αύξησης του τουρισμού και του ιδιαίτερα θερμού καλοκαιριού.
![stighmiotipo-othonis-2025-02-10-030625.png?v=0 stighmiotipo-othonis-2025-02-10-030625.png?v=0](https://flashgr.cachefly.net/image/hor_large/73/stighmiotipo-othonis-2025-02-10-030625.png?v=0)
Συγκεκριμένα στο σύνολο αγοράς που γνώρισε ανάπτυξη 10,2%, με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται πέρυσι σε 915.639.567 λίτρα, από 831.261.542 λίτρα το 2023, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος ξεχώρισε με αύξηση 18,7%, με τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7 μονάδες.
Δίψα για αύξηση μεριδίων
Σε οικονομικό επίπεδο η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με το κύκλο εργασιών της αν διαμορφώνεται στα 127,2 εκατ. ευρώ έναντι 113,1 εκατ. ευρώ το 2023 παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξης του 12,5%. Πέρα από το εμφιαλωμένο νερό σημαντική ήταν και η συμβολή των αναψυκτικών που αποτελούν και το στοίχημα της δεύτερης γενιάς της οικογένειας Σεπετά στην βιομηχανία.
Συγκεκριμένα η Βίκος Cola σημείωσε ανάπτυξη 14,36% το 2024, κατακτώντας ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%. Στο κανάλι δε του σούπερ μάρκετ, η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%.
![stighmiotipo-othonis-2025-02-10-030727.png?v=0 stighmiotipo-othonis-2025-02-10-030727.png?v=0](https://flashgr.cachefly.net/image/hor_large/73/stighmiotipo-othonis-2025-02-10-030727.png?v=0)
Παράλληλα, στην κατηγορία των mixers το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας μια αύξηση της τάξης του 121,74% το 2024, έχοντας πλέον καθιερωθεί ως βασικό συστατικό για τη δημιουργία cocktails. Στην ίδια κατηγορία μέσα στη χρονιά αναμένεται να λανσαριστεί ένα ακόμη mixer, το Aegean Tonic.
Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στο επαναλανσάρισμα της κατηγορίας του ice tea. Ήδη, τρεις κωδικοί, υπό το brand Cool Tea φιγουράρουν στα ράφια δύο μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ενώ όπως αποκάλυψε ο κ. Σεπετάς, μέσα στο 2025 και πριν την έλευση του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της και μια νέα – η τέταρτη κατά σειρά – γεύση ice tea. Για την ώρα, το νέο προϊόν Cool Tea κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις και δη λεμόνι, ροδάκινο και πράσινο τσάι με λεμόνι χωρίς ζάχαρη.