Intersport: Ετοιμάζουν mega καταστήματα στην ελληνική αγορά – Ποιες αλυσίδες θέλουν να «χτυπήσουν»
Ένα νέο τύπο καταστημάτων αθλητικών ειδών Intersport σχεδιάζει να εισαγάγει και στην ελληνική αγορά στοχεύοντας κυρίως στα χαμηλότερα εισοδήματα ο όμιλος Fourlis.

Φλέβα χρυσού έχει χτυπήσει ο όμιλος Fourlis στον τομέα των αθλητικών καθώς η ραγδαία ανάπτυξη του, κυρίως μέσα από τα Intersport, έχει δημιουργήσει έναν ισχυρό πυλώνα που ανταγωνίζεται σε δυναμική τα Ikea. Πλέον οι περισσότερες νέες κινήσεις του ομίλου πραγματοποιούνται σε αυτό τον τομέα με πλέον πρόσφατη τα καταστήματα αφιερωμένα στο ποδόσφαιρο που λανσαρίστηκαν τον περασμένο μήνα.
Σειρά παίρνουν αυτόν τον μήνα τα Foot Locker όπου θα ολοκληρωθεί η εξαγορά των δραστηριοτήτων σε Ελλάδα και Ρουμανία ξεκινώντας η ανάπτυξη της αλυσίδας από την αρχή ενώ όπως αποκάλυψε χθες στο περιθώριο της ενημέρωσης των επενδυτών, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Fourlis, Δημήτρης Βαλαχής, τα επόμενα χρόνια θα αναπτυχθεί και ένας νέος τύπος καταστημάτων από την Intersport.
Συγκεκριμένα πρόκειται για μεγάλου μεγέθους καταστήματα, τουλάχιστον 10.000 τ.μ., που ήδη υπάρχουν για πάνω από μία δεκαετία σε μεγάλες αγορές όπου δραστηριοποιείται η πολυεθνική. Το πρώτο τέτοιο κατάστημα αναμένεται να λειτουργήσει στην Ρουμανία το 2027 και στόχος είναι στην συνέχεια να έρθει και στην Ελλάδα.
Στόχος να «χτυπήσουν» Decathlon και Lidl
Όπως ανέφερε κορυφαίο στέλεχος του ομίλου στο flash.gr η ελληνική αγορά μπορεί να καλυφθεί από πέντε mega καταστήματα (δύο Αθήνα, δύο Θεσσαλονίκη και ένα πιθανότατα στην Κρήτη) τα καθένα από τα οποία θα μπορεί να προσθέτει 10 εκατ. ευρώ τζίρο στον όμιλο. Η βασική διαφορά με τα υπόλοιπα Intersport (σ.σ. η επωνυμία τους θα έχει πιθανότατα ένα δεύτερο συνθετικό το οποίο δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, στην Ιταλία για παράδειγμα ονομάζονται Mega Intersport) είναι ότι θα απευθύνονται σε πιο μαζικά κοινά μεσαίου και χαμηλότερου εισοδήματος.
Θα έχουν μεγαλύτερη γκάμα σε private label αλλά και τα πιο low cost προϊόντα επώνυμων αθλητικών εταιρειών. Παράλληλα θα διαθέτουν ανεπτυγμένο τμήμα camping και «φυσιολατρικών» αθλημάτων ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι στην Γαλλία λειτουργούν ως αντίπαλο δέος στα Decathlon τα οποία στην ελληνική αγορά έχουν χαρακτηριστεί ως τα «αθλητικά Lidl» κυρίως λόγω της εκτεταμένης γκάμας προϊόντων private label. Στην ελληνική αγορά το νέο concept των Intersport στοχεύει να «χτυπήσει» και τα ίδια τα Lidl τα οποία μέσα από τις διαφοροποιημένες εβδομαδιαίες προσφορές τους έχουν καταφέρει να «ροκανίσει» σημαντικές πωλήσεις σε προϊόντα γυμναστικής, άθλησης και χόμπι.
Ο στόχος των 10 εκατ. ευρώ ανά κατάστημα θεωρείται εφικτός καθώς η Decathlon στην Ελλάδα με τρία καταστήματα, εκ των οποίων το ένα στην Κόρινθο και τα άλλα στο εμπορικό πάρκο στα Σπάτα και στο River West πραγματοποιήσε το 2023 πωλήσεις άνω των 20 εκατ. ευρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο καταστήματος από την Intersport θα τύχει μεγαλύτερης ανάπτυξης στις βαλκανικές χώρες και κυρίως στην Ρουμανία όπου όπως προαναφέρθηκε θα ξεκινήσει και η ανάπτυξη του από τον όμιλο Fourlis.
Ζημιές από την κυβερνοεπίθεση και το 2025
Στην χθεσινή ενημέρωση έγινε εκτενή αναφορά και στις επιπτώσεις από την κυβερνοεπίθεση, για την οποία το flash.gr σας είχε ενημερώσει μέσω της στήλης «Ανιχνευτής». Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του Ομίλου Βασίλης Φουρλής και στην φετινή χρήση απωλέσθησαν επιπλέον πωλήσεις της τάξης των 5 εκατομμυρίων ανεβάζοντας τον συνολικό «λογαριασμό» στα 20 εκατ. ευρώ. Μετά την mega επίθεση ο όμιλος δέχτηκε και άλλες μικρότερου μεγέθους τις όποιες όπως αναφέρθηκε κατάφερε να αποκρούσει επιτυχώς. Μετά το γεγονός ο όμιλος επένδυσε πάνω από 1 εκατ. ευρώ στον τομέα της κυβερνοασφάλειας ενώ μετέφερε και εσωτερικά λειτουργίες που έως πρόσφατα είχε αναθέσει σε συνεργάτες.