H Porsche διαλύει το ρεκόρ της Tesla στο Nurburgring
Ο Lars Kern, ξεπέρασε τον εαυτό του στο Nurburgring. Ο οδηγός εξέλιξης της Porsche, «έγραψε» χρόνο 7:07,55 λεπτών στο Nordschleife οδηγώντας μία Taycan pre-series.
Αυτός ο επίσημος χρόνος γύρου είναι 26 δευτερόλεπτα ταχύτερος από ό,τι στο τελευταίο ρεκόρ του, με μία Taycan Turbo S Sport sedan εξοπλισμένη με το performance package τον Αύγουστο του 2022.
«Είκοσι έξι δευτερόλεπτα είναι μισή αιωνιότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο χρόνος του Lars στα 7:07,55 λεπτά στο Nordschleife είναι εντυπωσιακός, βάζοντας την Taycan στην ίδια θέση με τα ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα», λέει ο επικεφαλής της γκάμας μοντέλων, Kevin Giek. «Και το εντυπωσιακό είναι ότι σε αρκετούς γύρους, ο Lars είχε σχεδόν τον ίδο χρόνο με αυτά».
«Πίεσα όσο πιο δυνατά μπορούσα, αλλά αυτό ήταν πραγματικά το μόνο που μπορούσα να κάνω», λέει ο Kern. Το Nurburgring-Nordschleife ήταν κλειστό από άλλα αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες ιδιωτών για να πετύχει την επίδοση ρεκόρ των γρήγορων γύρων. Για λόγους ασφαλείας, το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με το νόμιμα προβλεπόμενο roll cage, μαζί με αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα.
Σε σύγκριση με το ρεκόρ του 2022 με μία Taycan Turbo S, η ταχύτητα ήταν σημαντικά καλύτερη. Το αυτοκίνητο pro series ήταν κατά 25 km/h ταχύτερο στο σημείο Schwedenkreuz, ενώ πέρασε την γραμμή τερματισμού κοντά στο Grandstand 13 (T13) έχοντας 1,3 km/h περισσότερα από την Taycan Turbo S του 2022. Αυτό δείχνει το άλμα που έχει κάνει η Porsche στο μοντέλο Pro series σε σχέση με την Turbo S. Ολόκληρο το video του γύρου θα δημοσιευτεί στα μέσα Μαρτίου, όταν θα παρουσιαστεί επίσημα η νέα Taycan.
Βλέποντας το video μας γεννήθηκαν δύο απορίες: Ποια άλλα αυτοκίνητα δοκίμασαν (σε κάποιο σημείο φαίνεται το πάρκινγκ της πίστας με πολλά αυτοκίνητα της Porsche χωρίς καμουφλάζ) και πότε έγινε η προσπάθεια για το ρεκόρ. Βλέπετε όλοι είναι με t-shirt και αμάνικα ελαφριά jacket Φθινοπώρου και όχι Δεκεμβρίου ή Ιανουαρίου.
Η κόντρα Tesla vs Porsche
Η Tesla έστειλε ένα Model S Plaid με το προαιρετικό «track pack» (ανθρακονήματα, μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και semi slick ελαστικά Goodyear) στο «Ring για ρίξει το ρεκόρ της Porsche Taycan Turbo S και το πέτυχε. Ρίχνοντας τον χρόνο από 7:42 σε μόλις 7:25. Μη θέλοντας να μείνει πίσω, η Porsche έκανε έναν νέο ρεκόρ γύρου με την νέα Taycan που δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα (pre-series) στο 7:07.
Για να καταλάβετε καλύτερα τη σημασία του νέου ρεκόρ, η Taycan pro-series, ήταν μόλις δύο δευτερόλεπτα πιο αργή σε αυτήν την πίστα από το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο Rimac Nevera και αρκετά δευτερόλεπτα ταχύτερη από το ρεκόρ του Kern με την «Clubsport» Porsche GT3 991,2. Φυσικά είναι ακόμα πολύ μακριά από το 6:35,7 του Maro Engel με τη Mercedes-AMG One.