Formula 1 2025: Ο Alonso μπορεί να κερδίσει
Στα 43 του ο Fernando Alonso, μπορεί ακόμα να κερδίσει αγώνα. Στελέχη της ομάδας πιστεύουν πως μπορεί να πάρει και τίτλο.
Παρά το δυνατό ξεκίνημα της σεζόν το 2023 και τις ολοκληρωμένες επενδύσεις σε υποδομές, η ανάπτυξη του αυτοκινήτου της φιλόδοξης ομάδας της Aston Martin έχει μείνει στάσιμη τους τελευταίους 18 μήνες.
«Σίγουρα όχι το 2025», είπε ο Alonso σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στην αθλητική συνδρομιτική πλατφόρμα «DAZN» όταν ρωτήθηκε αν μπορεί να κερδίσει αγώνα και να είναι διεκδικητής του τίτλου ξανά. «Τα αυτοκίνητα θα είναι ίδια με πέρυσι και θα είναι πρακτικά αδύνατο για εμάς να κάνουμε ένα τόσο μεγάλο άλμα. Ευελπιστούμε ότι θα είναι καλύτερο από το 2024, αλλά μάλλον δεν θα πάρουμε το πρωτάθλημα. Έρχονται αλλαγές στους κανονισμούς το 2026 και ο Adrian Newey θα αρχίσει να εργάζεται για αυτό το project από τον Απρίλιο» είπε ο Ισπανός.
Ωστόσο, ο γκουρού της αεροδυναμικής και της μηχανικής Adrian Newey δήλωσε σε συνέντευξή του στο Auto Motor und Sport ότι στην πραγματικότητα θα εργαστεί και στο αυτοκίνητο του 2025 μόλις ξεκινήσει δουλειά στην ομάδα τον Μάρτιο. «Θα είμαι συγκεντρωμένος στο 2026,» επιβεβαίωσε, «αλλά ο Lawrence (Stroll το αφεντικό της ομάδας) σίγουρα θα θέλει να ασχοληθώ λίγο με το αυτοκίνητο του 2025. Αν μπορώ πραγματικά να συνεισφέρω κάτι και για φέτος θα περιμένω να με ενημερώσουν.»
Το νέο αφεντικό της ομάδας Andy Cowell, εν τω μεταξύ, είναι ιδιαίτερα πιο αισιόδοξος από τον Alonso για την ερχόμενη σεζόν.
«Μπορούμε να κερδίσουμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2025; Ποιος νομίζει ότι μπορούμε; Κανείς; Δείτε τη McLaren, που κανείς δεν πίστευε πως θα φτάσει ως εδώ. Τότε γιατί και εμείς να μην μπορούμε;»
Ο Newey, ωστόσο, προειδοποιεί ότι όλες οι καλά χρηματοδοτούμενες ομάδες έχουν φτάσει ουσιαστικά στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους από το 2024. Ο Βρετανός δήλωσε πως οι τέσσερις κορυφαίες ομάδες - McLaren, Ferrari, Red Bull και Mercedes - όλες έχουν ελπίδες για τον τίτλο. Είναι ξεκάθαρο σημάδι ότι έχουμε φτάσει αρκετά κοντά στο όριο, εξήγησε ο Newey και κατέληξε λέγοντας: «Δεν υπάρχουν πλέον αναβαθμίσεις που να παρέχουν βελτιώσεις σε πάνω από τέσσερα ή πέντε σημεία».