Ο Elon Musk «καρφώνει» την Πάρις Χίλτον: «Σιγά τη μαγείρισσα…»
Πόλεμο στην Πάρις Χίλτον κήρυξε ο Έλον Μασκ. Ο ιδιοκτήτης του «X» δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια και έδωσε τη δική του απάντηση στη «χρυσή» κληρονόμο επειδή απέσυρε τις διαφημίσεις της από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
«Για να είμαι ειλικρινής, η διαφημιστική της καμπάνια δεν ήταν και τόσο πειστική. Δεν νομίζω ότι η Πάρις Χίλτον μαγειρεύει και τόσο…», έγραψε σε ανάρτησή του ο ιδιοκτήτης του «X», αφού έγινε γνωστό ότι η εταιρεία της διακόπτει τη συνεργασία της με την πλατφόρμα.
Πρόκειται για ένα ακόμη brand που «έκοψε» τις διαφημιστικές δαπάνες στην πλατφόρμα, λόγω ανησυχιών για τον αντισημιτισμό και το φιλοναζιστικό περιεχόμενό της.
Υπενθυμίζεται ότι πολλές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Disney, Paramount, NBCUniversal, Comcast, Lionsgate και IBM, έχουν αποσύρει διαφημίσεις τους από το «Χ», εξαιτίας των αναρτήσεων του Έλον Μασκ.
«Η 11:11 Media έλαβε την απόφαση να αποσύρει αμέσως την καμπάνια από την πλατφόρμα», είχε δηλώσει στο CNN ο Bruce Gersh, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Η απόφαση της εταιρείας της Χίλτον να αποσύρει τη διαφήμισή της αποτελεί πλήγμα για το X και τη διευθύνουσα σύμβουλο της πλατφόρμας, Linda Yaccarino, η οποία ανακοίνωσε τη σημαντική διαφημιστική συνεργασία με την ίδια μόλις τον περασμένο μήνα.
Πάντως παρά τη γνώμη του Έλον Μασκ για το ταλέντο της ως σεφ, η Πάρις Χίλτον δεν φαίνεται να πτοείται… Μάλιστα, εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για την παρουσία της στον χώρο των κουζινικών σκευών σε συνέντευξή της στο «Eater», που δημοσιεύθηκε στις 29 Νοεμβρίου.
«Κοιτάζοντας όλα τα σκεύη κουζίνας που διατίθενται στο διαδίκτυο και στα καταστήματα, παρατήρησα ότι ήταν τόσο βαρετά και όχι διασκεδαστικά. Δεν έβλεπα πραγματικά κανένα ροζ.
Φαινόταν ότι κάτι έλειπε. Ήθελα να «αναβαθμίσω» τις κουζίνες των ανθρώπων και να τους κάνω πιο διασκεδαστικό το να μαγειρεύουν», ανέφερε η ίδια.