Πέρασαν τριάντα οκτώ ολόκληρα χρόνια από την ημέρα που οι Θεσσαλονικείς άκουσαν για πρώτη φορά τα σχέδια του τότε Δημάρχου Σωτήρη Κούβελα για το Μετρό ανοίγοντας την ιστορική πλέον «τρύπα του Κούβελα» δίπλα στη ΔΕΘ.
Από το 1987 μέχρι σήμερα το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης πέρασε από «σαράντα κύματα» και έφτασε να γίνει... ανέκδοτο στα χείλη όλων όσοι έζησαν από κοντά όλα αυτά τα χρόνια την περιπέτειά του.
Άνθρωποι εργάστηκαν για μία ολόκληρη ζωή στο έργο. Πήγαν στη Θεσσαλονίκη χωρίς υποχρεώσεις και σήμερα έχουν τρία παιδιά....
Με αφορμή τα εγκαίνια του εμβληματικού έργου το Action 24 που καλύπτει λεπτό προς λεπτό την εκδήλωση παρουσίασε μία ειδική έρευνα της Opinion Poll για τη Θεσσαλονίκη.
Οκτώ στους δέκα Θεσσαλονικείς κρίνουν ως πολύ και αρκετά σημαντική την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.
Αντίστοιχο είναι ποσοστό των πολιτών που θεωρούν ότι το Μετρό όχι μόνο θα διευκολύνει τη μετακίνησή τους αλλά θα συμβάλει και στον περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος.
Άλλωστε για τους Θεσσαλονικείς το κυκλοφοριακό, η στάθμευση και το πάρκινγκ είναι τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σε ποσοστό 60,9% με την καθαριότητα να ακολουθεί στο 54,3%. Οι συγκοινωνίες ακολουθούν στην τρίτη θέση με 18,3% και η κατάσταση του οδικού δικτύου στην τέταρτη με ποσοστό 10,8%.
Περισσότεροι από οκτώ στους δέκα πολίτες πιστεύουν πως το Μετρό θα αναβαθμίσει συνολικά την πόλη της Θεσσαλονίκης.
Προσδοκίες από Αγγελούδη και Τζιτζικώστα
Πέντε στους δέκα πολίτες της Θεσσαλονίκης δηλώνουν λίγο ή καθόλου αισιόδοξοι για την πορεία της πόλης - έχοντας ωστόσο όπως φάνηκε από τις απαντήσεις που έδωσαν στα επόμενα δυο ερωτήματα προσδοκίες από τον νέο δήμαρχο αλλά και από τον Απόστολο Τζιτζικώστα στο πλαίσιο των νέων αρμοδιοτήτων του στις Βρυξέλλες.
Ο Στέλιος Αγγελούδης ξεκίνησε με το δεξί τη θητεία του καθώς το 49,4% των ερωτηθέντων δηλώνουν πολύ και αρκετά ικανοποιημένοι από τις πρώτες του κινήσεις.
Προσδοκίες ότι θα συμβάλει στην προώθηση των νέων παρεμβάσεων στην πόλη έχουν οι Θεσσαλονικείς από τον Απόστολο Τζιτζικώστα στο πλαίσιο των νέων αρμοδιοτήτων του στο χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών και Τουρισμού.