Δικαστική απόφαση: Υπάλληλος θα λάβει αποζημίωση επειδή το αφεντικό της δεν της είπε «καλημέρα»
Ο κ. Gilchrist φέρεται να ήταν θυμωμένος με την κ. Hanson επειδή νόμιζε ότι είχε καθυστερήσει, αλλά δεν γνώριζε ότι εκείνη είχε πάει σε ιατρικό ραντεβού.
Μια υπάλληλος γραφείου στη Βρετανία θα λάβει αποζημίωση, επειδή το αφεντικό της αρνήθηκε επανειλημμένα να την χαιρετήσει.
Ο Andrew Gilchrist αρνήθηκε να καλημερίσει τη Nadine Hanson τρεις φορές όταν εκείνη έφτασε στη δουλειά, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά στην εκδίκαση της υπόθεσης στο Leeds.
Ο κ. Gilchrist φέρεται να ήταν θυμωμένος με την κ. Hanson επειδή νόμιζε ότι είχε καθυστερήσει, αλλά δεν γνώριζε ότι εκείνη είχε πάει σε ιατρικό ραντεβού.
Στη συνέχεια, ο 62χρονος έδωσε αύξηση σε δύο συναδέλφους της χωρίς να της το πει. Η συμπεριφορά του οδήγησε την κ. Hanson να κερδίσει την υπόθεση, με τη δικαστή εργατικού δικαίου να συμπεραίνει ότι η συμπεριφορά του ήταν «παράλογη» και «υπονομευτική».
Ο κ. Gilchrist, ο οποίος μόλις είχε αναλάβει την επιχείρηση, «υπονόμευε σκόπιμα» την υπεύθυνη περιφερειακών επιχειρήσεων κ. Hanson προκειμένου να την αναγκάσει να φύγει, όπως προέκυψε από την εκδίκαση.
Σε κάποια στιγμή, ο Gilchrist έσπρωξε το τηλέφωνο που του έδωσε η Hanson, θέλοντας να του αποδείξει ότι είχε ιατρικό ραντεβού, της πρότεινε να φύγει από την επιχείρηση, ενώ πίσω από την πλάτη της, έδωσε αυξήσεις σε δύο άλλα μέλη του προσωπικού.
Η γυναίκα, η οποία τελικά παραιτήθηκε, υπέφερε από άγχος λόγω του τρόπου με τον οποίο της φερόταν ο Gilchrist, ενώ πλέον κέρδισε και τη δίκη για άδικη απόλυση. Παράλληλα θα της καταβληθούν οι μισθοί που της παρακρατήθηκαν, όταν το αφεντικό της πίστεψε ότι έπαιρνε αναρρωτική άδεια χωρίς να υπάρχει λόγος.