Αυγενάκης: «Έχω ασυλία» είπε στον αστυνομικό - Μήνυση από τον υπάλληλο του αεροδρομίου
Η περιγραφή των γεγονότων από την Αστυνομία - Τι είπε ο 22χρονος υπάλληλος του αεροδρομίου στους αστυνομικούς.
Νέα στοιχεία για το θερμό επεισόδιο του Λευτέρη Αυγενάκη, το βράδυ της Παρασκευής (28/6) στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με υπάλληλο αεροπορικής εταιρείας, έρχονται στο φως από τη σχετική αναφορά της Αστυνομίας.
Όπως αναφέρεται στο διαβιβαστικό έγγραφο της ΕΛΑΣ, μετά το επεισόδιο του ανεξάρτητου πλέον -μετά τη διαγραφή του- βουλευτή της ΝΔ με τον 22χρονο υπάλληλο, στο σημείο έφτασαν αστυνομικοί που περιπολούσαν εντός του αεροδρομίου.
Άνδρας από ιδιωτική εταιρεία ασφάλειας του «Ελευθέριος Βενιζέλος», τους ενημέρωσε για το περιστατικό και αστυνομικοί που έκαναν περιπολία, έφτασαν στη πύλη όπου ο Λευτέρης Αυγενάκης έχασε την πτήση του.
Εκεί, ο υπάλληλος φέρεται να είπε στους αστυνομικούς, πως ο πρώην υπουργός τού άρπαξε το τηλέφωνο την ώρα που μιλούσε με τον προϊστάμενό του. Φέρεται να είπε: «Μου άρπαξε το τηλέφωνο την ώρα που μιλούσα με τον προϊστάμενό μου προκειμένου να του μιλήσει, γιατί δεν κατάλαβε ότι έχασε την πτήση παρότι είχαν γίνει τρεις αναγγελίες και έλεγε να ανοίξει η πύλη».
Μάλιστα, όπως αναφέρεται στο διαβιβαστικό της Αστυνομίας, ο Λευτέρης Αυγενάκης είπε στον αστυνομικό: «Έχω ασυλία». Πάντως, οι αστυνομικοί έκαναν κανονικά αναφορά στη λήξη της υπηρεσίας τους για το επεισόδιο.
Έρευνα από εισαγγελέα - Μήνυση από τον υπάλληλο
Ο εισαγγελέας διέταξε προκαταρκτική έρευνα για το αν υπάρχουν αυτεπάγγελτα αυτόφωρα αδικήματα όπως φθορές, διατάραξη λειτουργίας αεροδρομίου, παράνομη βία.
Στο πλαίσιο της προκαταρκτικής κατέθεσε και ο υπάλληλος ο οποίος - σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά - υπέβαλλε μήνυση για τα αδικήματα της εξύβρισης και της απειλής κατά του Λευτέρη Αυγενάκη.
Βίντεο-ντοκουμέντο από το επεισόδιο με τον Λευτέρη Αυγενάκη
Η ανάρτηση του Λευτέρη Αυγενάκη
«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» από μέρους μου.
Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση.
Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.
Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».