Απίστευτο: Γάτα ταξίδεψε τρεις φορές σε 24 ώρες επειδή την ξέχασαν στο αεροπλάνο για Αυστραλία
Η αεροπορική εταιρεία ζήτησε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και υποσχέθηκε να αποζημιώσει όλα τα έξοδα ταξιδίου.
Μια απίστευτη ταλαιπωρία έζησε μια γάτα η οποία έκανε τρεις φορές το δρομολόγιο Νέα Ζηλανδία - Αυστραλία μέσα σε μόλις 24 ώρες αφού ξεχάστηκε σε ένα αεροπλάνο.
Το αξιαγάπητο τετράποδο που ακούει στο όνομα Μίτενς, μια οκτάχρονη Μέιν Κουν, είχε προγραμματιστεί να ταξιδέψει από το Κράιστσερτς στη Μελβούρνη στις 12 Ιανουαρίου. Ωστόσο, για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, το κλουβάκι στο οποίο επέβαινε παρέμεινε στο κάργκο του αεροσκάφους της Air New Zealand.
Μετά από τρεις ώρες αναμονής για την Mittens στο αεροδρόμιο της Μελβούρνης, η ιδιοκτήτρια της Margo Neas ενημερώθηκε από το προσωπικό εδάφους ότι το αεροπλάνο είχε ήδη επιστρέψει στη Νέα Ζηλανδία με το κατοικίδιό της.
«Κατά τη διάρκεια της δεύτερης πτήσης, η θέρμανση ενεργοποιήθηκε για να κρατήσει τη γάτα ζεστή», είπε η Neas. Το κατοικίδιο - το οποίο είχε χάσει βάρος, αλλά ευτυχώς δεν επηρεάστηκε περεταίρω η υγεία της - ταξίδεψε εκ νέου για τη Μελβούρνη ώστε να επανενωθεί με την ιδιοκτήτριά του.
Μιλώντας στο NBC την Τετάρτη, η Margo Neas σημείωσε ότι η ίδια και ο γιος της ενημερώθηκαν για το ατύχημα από το προσωπικό εδάφους του αεροδρομίου στη Μελβούρνη. «Μας είπαν "Κοιτάξτε, εντοπίσαμε τη γάτα σας - αλλά βρίσκεται στην πτήση της επιστροφής για το Κράιστσερτς...". Και είπα "Πότε ανακαλύψατε ότι η γάτα δεν κατέβηκε από το αεροπλάνο;" Και απάντησαν «Μόλις το ανακαλύψαμε». Και ρώτησα "Πώς μπορεί να συμβεί αυτό;"». Η Neas αποκάλυψε ότι το πλήρωμα είχε ήδη ειδοποιήσει τον πιλότο για το συμβάν ο οποίος αμέσως ενεργοποίησε το σύστημα θέρμανσης καθώς η θερμοκρασία θα μπορούσε να φτάσει τους 7 βαθμούς Κελσίου.
Η Air New Zealand εξακολουθεί να εξετάζει πώς ξεχάστηκε η Mittens, αλλά οι αναφορές λένε ότι ένα στοιβαγμένο αναπηρικό καροτσάκι μπορεί να έκρυψε τη θέα του χειριστή αποσκευών από το κλουβί. Η αεροπορική εταιρεία ζήτησε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και υποσχέθηκε να αποζημιώσει όλα τα έξοδα ταξιδίου.
Όπως σημειώνεται, η εταιρεία δεν δέχεται απευθείας κρατήσεις ζώων συντροφιάς για διεθνείς πτήσεις, επομένως οι επιβάτες πρέπει να κάνουν κράτηση μέσω εγκεκριμένων εταιρειών μεταφοράς κατοικίδιων.
Η Neas είπε ότι ένιωθε ανακούφιση που επιτέλους επανενώθηκε με τους Μίτενς. «Βασικά έτρεξε στην αγκαλιά μου και απλώς στριμώχτηκε», είπε σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων AP την Τετάρτη. «Ήταν μια ανακούφιση».
Η Neas, η οποία είχε αποφασίσει νωρίτερα να μετακομίσει στην Αυστραλία, πρόσθεσε «Δεν ήταν μια καλή αρχή για τη νέα μας ζωή στη Μελβούρνη γιατί δεν είχαμε την οικογένεια, δεν ήμασταν ολοκληρωμένοι».