Χειμερινές εκπτώσεις 2021: Δείτε πότε θα ξεκινήσουν - Πόσο θα διαρκέσουν
Εν μέσω lockdown, οι καταστηματάρχες προετοιμάζονται για την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες για να κάνουν τις αγορές τους, έχοντας τις επιλογές του click away και του click in shop.
Από τις 11 Ιανουαρίου 2021 έως τις 27 Φεβρουαρίου 2021 αναμένεται να διεξαχθούν φέτος οι εκπτώσεις, υπό την προϋπόθεση πάντα αυτό να είναι εφικτό λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Αν όλα κυλήσουν ομαλά, και δεν αλλάξουν δραματικά προς το χειρότερο τα επιδημιολογικά δεδομένα, οι ημερομηνίες αυτές φαίνονται να έχουν «κλειδώσει», δεδομένου ότι οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκινούν παραδοσιακά τη δεύτερη εβδομάδα του Ιανουαρίου και διαρκούν μέχρι την τελευταία εργάσιμη του Φεβρουαρίου.
Το 2020 ήταν μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά για το λιανεμπόριο καθώς μικρά και μεγάλα καταστήματα λειτούργησαν στο πλαίσιο που διαμορφώθηκε από την πανδημία. Η αγορά έχει εναποθέσει σε μεγάλο βαθμό τις ελπίδες της στην περίοδο των εκπτώσεων, δεδομένου ότι το λιανεμπόριο έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα από το lockdown και όλα τα συναφή μέτρα κατά του κορονοϊού.
Η μέθοδος του click in shop
Το υπουργείο Ανάπτυξης επεξεργάζεται έναν νέο τρόπο αγορών για να διευκολύνουν τους καταναλωτές. Με το click in shop οι καταναλωτές θα μπορούν να πηγαίνουν στα καταστήματα κατόπιν ραντεβού και να δοκιμάζουν τα προϊόντα. Αυτό που επεξεργάζονται είναι εάν θα εξυπηρετείται ένας-ένας πελάτης μέσα στο κατάστημα ή εάν θα υπάρχει ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πελατών, ο αριθμός των οποίων θα καθορίζεται βάσει των τετραγωνικών του καταστήματος. Στόχος είναι το άνοιγμα των καταστημάτων να μην απέχει πολύ από τις χειμερινές εκπτώσεις, που ξεκινούν στις 11 Ιανουαρίου.
Πιο αναλυτικά, με click in shop ο καταναλωτής θα μπορεί να κλείνει τηλεφωνικά ή διαδικτυακά ραντεβού για την επίσκεψή του στο κατάστημα σε προκαθορισμένη ώρα, να διαλέγει το προϊόν που του αρέσει, να το δοκιμάζει και να το πληρώνει εντός του καταστήματος. Οπωσδήποτε θα ισχύει η υποχρέωση αποστολής μηνύματος με το ραντεβού από το κατάστημα προκειμένου να μπορέσει να μεταβεί εκεί ο καταναλωτής.
Με τη νέα μέθοδο θα εξακολουθήσει να ισχύει η παραγγελία online ή από το τηλέφωνο και η αποστολή γραπτού μηνύματος από το κατάστημα για τη μετάβαση σε αυτό, αλλά κατά τη διάρκεια του ραντεβού ο πελάτης θα μπορεί να εισέρχεται στο μαγαζί και να δοκιμάζει τα προϊόντα. Η μέθοδος αυτή, σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, θα δώσει μια ανάσα όχι μόνο στα μεγαλύτερα καταστήματα αλλά και στα μικρότερα, ενώ ο συνωστισμός θα αποτρέπεται με τη διαδικασία του ραντεβού και την αυστηρή τήρηση της αναλογίας πελατών/τετραγωνικών.
Πόσοι πελάτες θα εισέρχονται στο κατάστημα
Σε κάθε κατάστημα θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες ανά 100 τετραγωνικά μέτρα. Στις μεγαλύτερες αλυσίδες και στις επιχειρήσεις shop in a shop ο αριθμός των ατόμων θα επιτυγχάνεται μέσω της κοινής διεύθυνσης των καταστημάτων. Σε πολλά μικρά συνοικιακά καταστήματα, η αναλογία αυτή πρακτικά σημαίνει τη δυνατότητα εισόδου μόνο ενός πελάτη τη φορά.
Αυτό που καθίσταται σαφές είναι ότι για την οποιαδήποτε μετακίνηση και τον Ιανουάριο θα παραμείνει απαραίτητη η αποστολή sms στο 13033, με την ένδειξη 2 εφόσον πρόκειται για αγορές. Όσο για την Πρωτοχρονιά, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι ούτε στη λειτουργία των καταστημάτων ούτε στα ισχύοντα μέτρα για τις εξόδους και όλα θα κινηθούν ακριβώς όπως και τα Χριστούγεννα.
[caption id="attachment_1738956" align="alignnone" width="1200"] EUROKINISSI[/caption]