Volkswagen Trinity: O Herbert Diess αποκάλυψε το future project του ομίλου για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το προγράμμα Trinity, σκοπεύει να δημιουργήσει μια νέα γενιά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τα οποίαθα φέρουν νέα δεδομένα και στον τομέα της κατασκευής τους. Ο κ. Herbert Diess, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Volkswagen, ανήρτησε στον λογαριασμό του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης νέα σκίτσα που αφορούν στο «Πρόγραμμα Trinity», από το οποίο θα προέλθουν τα επόμενης γενιάς αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα του γερμανικού Ομίλου.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το πρώτο όχημα που θα προέλθει από αυτό το πρόγραμμα αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026 και θα πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο sedan.
Στην ανάρτηση του κ. Diess αναφέρει: «Το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό, ψηφιακό και αυτόνομο . Αυτά, μας ανοίγουν νέες ευκαιρίες στον τομέα της σχεδίασης και επιτρέπουν ακόμη μεγαλύτερη διαφοροποίηση. Ο Klaus Zyclora, ο επικεφαλής Σχεδιασμού του Ομίλου που έχει έδρα στο Πότσδαμ, μου έδειξε μαζί με τους συνεργάτες του πώς θα αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό από νεοφυείς εταιρείες όπως η Xpeng, η NIO και η Lucid & Co»
[caption id="attachment_1785696" align="alignnone" width="620"] Τα σχέδια του trinity project συμπεριλαμβάνουν και έναν τράκτορα[/caption]
Τα σχέδια αφορούν σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, σε sports cars, σε πολυτελή οχήματα, σε μοτοσυκλέτες και σε τράκτορες. Μεγάλη ποικιλία, μεγάλη αποστολή! Το “Πρόγραμμα Trinity” θα αλλάξει ξανά το σχεδιαστικό στυλ της Volkswagen, θα επικεντρωθεί ακόμη περισσότερο στο εσωτερικό των οχημάτων, όπου οι επιβάτες θα περνούν τον χρόνο τους, θα εργάζονται, θα παίζουν, θα τρώνε και θα διαβιούν κατά τη μετακίνησή τους, όταν θα επιτραπεί η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4».
Το πρόγραμμα «Trinity» δεν θα αφορά μόνο στα αυτοκίνητα και πώς αυτά θα δείχνουν ή θα είναι διαμορφωμένα στο εσωτερικό τους, αλλά θα αλλάξει και τη διαδικασία εξέλιξης και παραγωγής ενός οχήματος.
Για τον λόγο αυτό θα δημιουργηθεί μια καινούργια πλατφόρμα για αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα η οποία θα επιτρέπει την ολοκλήρωση ενός αυτοκινήτου σε δέκα ώρες, χρόνος σημαντικά μικρότερος από αυτόν που απαιτείται σήμερα (π.χ. ένα συμβατικής τεχνολογίας Golf χρειάζεται περίπου 20 ώρες για να ολοκληρωθεί). Χάρη σε αυτή θα μειωθεί το κόστος παραγωγής, συνεπώς και η τιμή απόκτησης του οχήματος σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.
Δείτε πως παρουσίασε η VW την στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια:
https://www.youtube.com/watch?v=9hoaRlHoXgw