«Άδεια» βαγόνια - Το νέο σχέδιο της Σεούλ
Το σύστημα του να εισαγάγει τρένα με βαγόνια χωρίς θέσεις, προκειμένου να μετριάσει τη συμφόρηση κατά τις ώρες αιχμής, ανακοίνωσε το μετρό της Σεούλ.
Το δοκιμαστικό πρόγραμμα, που θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο, θα περιλαμβάνει την αφαίρεση θέσεων από δύο βαγόνια σε τρένα του μετρό που εκτελούν δρομολόγια σε δύο από τις εννέα κύριες γραμμές της πρωτεύουσας της Νότιας Κορέας κατά τις πρωινές και βραδινές ώρες αιχμής.
Αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου έργου με στόχο τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα συστήματα μετρό στον κόσμο .
Σύμφωνα με το Μετρό της Σεούλ, μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2023, τα επίπεδα συμφόρησης εντός των Γραμμών 4 και 7 -όπου διεξάγεται η δοκιμή- είχαν φτάσει στο 193,4% και 164,2% της χωρητικότητας, αντίστοιχα, κατά τις ώρες με τη μεγαλύτερη κίνηση.
Με την αφαίρεση των θέσεων, αναμένεται ότι τα επίπεδα κορυφαίας συμφόρησης θα μειωθούν στο 153,4% στη Γραμμή 4 και στο 130,1% στη Γραμμή 7, ανά βαγόνι του μετρό.
Το Μετρό της Σεούλ διαχειρίζεται ένα από τα μεγαλύτερα αστικά σιδηροδρομικά δίκτυα στον κόσμο, που περιλαμβάνει εννέα γραμμές και 275 σταθμούς, που εξυπηρετεί περίπου 7 εκατομμύρια επιβάτες καθημερινά.
«Εάν το πιλοτικό έργο αποδειχθεί αποτελεσματικό, θα επεκτείνουμε την πρωτοβουλία στο μέλλον για να διασφαλίσουμε ότι οι πολίτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν το μετρό πιο άνετα και με ασφάλεια», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Μετρό της Σεουλ Baek Ho.