Upstream: Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης για 6η συνεχόμενη χρονιά
Η Upstream, μια από τις πλέον δυναμικές εταιρείες τεχνολογίας marketing (martech) διεθνώς, ανακοίνωσε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης για 6η συνεχόμενη χρονιά στο πλαίσιο του ετήσιου απολογισμού της προς τα στελέχη και τους εργαζόμενους της εταιρείας. Παράλληλα, έθεσε τους νέους στρατηγικούς στόχους για την ανάπτυξή της τα επόμενα χρόνια.
Παρά τις δυσμενείς συνθήκες στο μακροοικονομικό περιβάλλον κατά το 2023, η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας αναμένεται να κλείσει το έτος καταγράφοντας αύξηση 10% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA). Μάλιστα, υπολογίζεται ότι δίχως τις ραγδαίες αρνητικές μεταβολές στις ισοτιμίες και τις πληθωριστικές πιέσεις στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Υποσακχάρια Αφρική (Νιγηρία, Νότια Αφρική κ.α.) που αποτελεί σημαντικό μέρος της δραστηριότητας της Upstream, τα οικονομικά της αποτελέσματα θα ήταν βελτιωμένα κατά περίπου 30%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2018, η Upstream καταγράφει έναν συνεχή, θετικό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 12,4% επί του EBITDA. Έχοντας ήδη σημαντικά θετικές προβλέψεις για τα οικονομικά της εταιρείας και για το 2024, η ανάπτυξη της Upstream για τα επόμενα χρόνια στηρίζεται σε τρεις κεντρικούς πυλώνες.
Ο πρώτος πυλώνας αφορά στην ενδυνάμωση του martech προσανατολισμού της εταιρείας, με την ανάπτυξη τεχνολογίας, νέων υπηρεσιών, προϊόντων και εφαρμογών προς αυτή την κατεύθυνση. Σημείο σταθμό σε αυτήν την πορεία αποτελεί το λανσάρισμα της πλατφόρμας mobile marketing της Upstream, του Grow, στην Αφρική με τον μεγαλύτερο πάροχο κινητής τηλεφωνίας της ηπείρου. Πρόκειται για ένα γεγονός που επέφερε περαιτέρω εξέλιξη της πλατφόρμας με την υποστήριξη περισσότερων καναλιών επικοινωνίας από ποτέ και αρκετές ακόμη νέες δυνατότητες.
Ο δεύτερος πυλώνας σχετίζεται με τη διεύρυνση των κλάδων, στους οποίους παρέχει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της, διακρίνοντας σημαντικές ευκαιρίες σε νέους τομείς της αγοράς, τους οποίους αναπτύσσει τα τελευταία χρόνια, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, η εκπαίδευση, τα FMCGs (Fast Moving Consumer Goods), το gaming κ.α..
Εξάλλου, το 2019 το 98% των εσόδων της Upstream προερχόταν από τη συνεργασία της με παρόχους κινητής τηλεφωνίας και μόλις το 2% από εταιρείες από άλλους κλάδους. To 2023, το 64% των εσόδων προέρχεται από παρόχους και το 36% από άλλες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα mobile marketing της Upstream, για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους. Τα παραπάνω στοιχεία αναδεικνύουν τη διαρκή εξέλιξη του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και του πελατολογίου της Upstream.
Όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο ιδιαίτερα, το 2023 η Upstream κατέγραψε πολλαπλασιασμό των εσόδων της από τον συγκεκριμένο κλάδο κατά 6 φορές σε σχέση με το 2022. Πλέον, η εταιρεία διατηρεί έναν σημαντικό αριθμό σχετικών πελατών στη Βραζιλία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές e-commerce παγκοσμίως.
Ο τρίτος πυλώνας, σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο, αφορά στην ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας της, πέρα από τις αναπτυσσόμενες αγορές, στις οποίες διατηρεί το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητάς της μέχρι σήμερα, με στόχο την είσοδο στις ανεπτυγμένες αγορές και τον ανταγωνισμό με τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας marketing στον κόσμο.
«Το όραμά μας είναι η εδραίωση της Upstream ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας marketing παγκοσμίως και δουλεύουμε εντατικά προς την κατεύθυνση αυτή. Δεν υπάρχει περιορισμός που να μας κρατά μόνο στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε ήδη. Αντίθετα, αντιμετωπίζουμε ολόκληρο τον κόσμο ως το πεδίο δράσης μας. Αποστολή μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας τέτοια αξία, που να θεωρούν την τεχνολογία μας απαραίτητη για την αύξηση των ψηφιακών τους εσόδων και την ανάπτυξή τους», σημειώνει ο CEO της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης.
Τέλος, καταλήγει: «Φυσικά, πίσω από την τεχνολογία που παράγουμε βρίσκονται οι άνθρωποί μας. Οι εμπορικές μας επιτυχίες δεν είναι παρά το αποτέλεσμα της κουλτούρας που μοιράζονται όσοι εργάζονται στην Upstream. Όχι μόνο δεν φοβόμαστε να παίρνουμε ρίσκα, αλλά τα επιδιώκουμε. Με αυτόν τον τρόπο εξερευνούμε διαρκώς τα όρια του τι είναι δυνατό, προκειμένου να φέρνουμε νέες καινοτομίες στην αγορά.»