Τζώρτζης Μονογυιός: Οι έξι ομοιότητες με το δυστύχημα του Mad Clip [vid]
Ένα τραγικό παιχνίδι της μοίρας φαίνεται πως εξελίχθηκε το βράδυ το βράδυ της Πέμπτης 13/1 στην παραλιακή...Οι έρευνες για τα αίτια του τροχαίου στη Βούλα με νεκρό τον Τζώρτζη Μονογυιό και βαριά τραυματισμένη, αλλά εκτός κινδύνου την σύζυγό του, βρίσκονται σε εξέλιξη. Παράλληλα, εμπειρογνώμονας που κλήθηκε στο σημείο να δώσει τα πρώτα στοιχεία, ανέφερε ότι βλέπει ομοιότητες με το τροχαίο στο οποίο σκοτώθηκε ο Mad Clip.
Ειδικότερα, για τις ομοιότητες στα δύο τροχαία μίλησε ο εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς.
Μαδιάς: «Καρμπόν με εκείνο του Mad Clip»
«Το τροχαίο αυτό μου θυμίζει καρμπόν εκείνο του Mad Clip πριν από τρεις μήνες» τόνισε ο κ. Μαδιάς.
Ειδικότερα όπως προκύπτει, από τα λεγόμενα του εμπειρογνώμονα:
- O Mad Clip είχε χάσει τη ζωή του στον ίδιο δρόμο και μάλιστα πολύ κοντά στο νέο δυστύχημα.
- Η φορά και η κατεύθυνση της εκτροπής είναι πανομοιότυπες. Απλώς αλλάζει η κατεύθυνση του οχήματος.
- Και τα δύο αυτοκίνητα έπεσαν πάνω σε δέντρο.
- Και τα δύο αυτοκίνητα κατά την πρόσκρουση πήραν φωτιά
- Και τα δύο αυτοκίνητα είχαν αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα
- Και στα δύο τροχαία δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο, σύμφωνα με την Τροχαία.
Σχετικά με τη φωτιά, ο κ. Μαδιάς τόνισε ότι «υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες ειδικά σε τέτοια αυτοκίνητα και σε πρώτο και σε δεύτερο βαθμό που επεμβαίνουν πάνω σε όλα τα συστήματα που είναι επικίνδυνο να πάρει φωτιά τόσο το καύσιμο, όσο και τα πιο ζεστά σημεία του κινητήρα. Εδώ πήρε αμέσως φωτιά. Και θα διερευνηθεί εάν τα αίτια θανάτου του οδηγού είναι από την πρόσκρουση του οχήματος ή από τη φωτιά».
Γιατί στρεβλώνεται η καμπίνα των αυτοκινήτων
Αναφερόμενος στην ταχύτητα που μπορεί να είχε το αυτοκίνητο, ο πραγματογνώμονας υποστήριξε ότι «θυμάστε την υπόθεση με τον Mad Clip που μιλούσαν για ιλιγγιώδη ταχύτητα; 135 χλμ. ήταν η ταχύτητα εκτροπής και η ταχύτητα πρόσκρουσης 85 χλμ. Αυτές οι προσκρούσεις που δεν έχουν μεγάλες επιφάνειες, όπως σε κορμούς δέντρων και μεταλλικούς στύλους μεταβάλλεται, μειώνεται και στρεβλώνεται δραματικά ο ζωτικός χώρος της καμπίνας και έχουμε θανάσιμα αποτελέσματα ακόμη και σε ταχύτητες των 65-70 χλμ.