Τρένα: Ακινητοποιημένα τα περισσότερα - Τι θα γίνει την Τρίτη στον σιδηρόδρομο
Σε απόλυτο εκτροχιασμό έχει οδηγηθεί το πρόγραμμα επανεκκίνησης στον σιδηρόδρομο, το οποίο είχε ανακοινώσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς τα περισσότερα τρένα παραμένουν ακινητοποιημένα και τα δρομολόγια δεν εκτελούνται.
Ακόμη και στις γραμμές που λειτουργούν δεν λείπουν τα προβλήματα, τα οποία οδηγούν τις αμαξοστοιχίες ακόμη και σε βραδυπορείες και αναγκαστική κίνηση με ταχύτητα 6 χιλιομέτρων ανά ώρα, όπως συνέβη μετά την Οινόη σε δρομολόγιο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου προς Χαλκίδα, την Κυριακή 26 Μαρτίου.
Όπως προκύπτει από τις παρατηρήσεις που έλαβε μηχανοδηγός από σταθμάρχη στην Οινόη, στη διαδρομή καταγράφονται βραδυπορείες 40 και 60 χιλιομέτρων, ενώ υπάρχει συγκεκριμένο τμήμα, κατά μήκος του οποίου το τρένο καλείται να κινηθεί με 6 χλμ. εξαιτίας προβλημάτων στα σήματα.
Τι θα γίνει την Τρίτη
Σύμφωνα με την έως τώρα ενημέρωση, η κατάσταση δεν αναμένεται να αλλάξει ούτε την Τρίτη. Και αύριο θα κινηθεί μόνον ο Προαστιακός της Αθήνας με δρομολόγια στο Αεροδρόμιο και τη Χαλκίδα, ο Προαστιακός της Πάτρας και κάποια τουριστικά τρένα.
Τα δρομολόγια του Προαστιακού προς Κιάτο και Αίγιο, που είχε ανακοινωθεί ότι θα ξεκινούσαν σήμερα, δεν έγιναν ποτέ, αφού δεν δόθηκαν οι εγγυήσεις ασφαλείας για τις σήραγγες, ενώ το αλαλούμ είναι τέτοιο που ουδείς γνωρίζει πότε και ποια δρομολόγια θα επανεκκινήσουν σε άμεσο χρόνο.
Από τη Δευτέρα εκτελούνται ακριβώς τα ίδια δρομολόγια με την περασμένη εβδομάδα, χωρίς καμία απολύτως προσθήκη, ενώ ακίνητα είναι και τα εμπορευματικά τρένα της Hellenic Train.
Μολονότι το πρόγραμμα επανεκκίνησης ανακοινώθηκε από το υπουργείο Μεταφορών, μετά την ανατροπή του, πηγές του υπουργείου παραπέμπουν στον ΟΣΕ για περισσότερες πληροφορίες.
Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει από κανέναν και κατά συνέπεια, ουδείς γνωρίζει πότε θα ενισχυθεί το πρόγραμμα των σιδηροδρομικών δρομολογίων.
Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί, πως αν και κυβέρνηση και ΟΣΕ προγραμμάτιζαν την έναρξη των δρομολογίων προς Κιάτο από σήμερα, ο Οργανισμός δεν είχε αποστείλει στην Hellenic Train καινούργια δρομολογιακή χάραξη, η οποία θα ελάμβανε υπόψιν τις νέες ταχύτητες και τα μέτρα στις σήραγγες.